سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 12:53 بعد از ظهر

تساوی داماش گیلان مقابل خوشه طلایی در دیداری سرنوشت ساز!

تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار مقابل رقیب مستقیمش برای فرار از منطقه سقوط نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کند.
به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و خوشه طلایی ساوه از هفته شانزدهم رقابت های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۰ به مصاف یکدیگر رفتند.

داماش گیلان با سرمربی جدید خود با ایده ای نو و با ترکیب اشکان توانا، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، محسن انبساطی، محمد سجاد قلی بیگی، محمد رستمی، رضا پورمهدی، حسین خیری، رضا زاهدتبار، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی وارد زمین شد.

در سوی مقابل شاگردان فرشاد کرمی در خوشه طلایی با ترکیب وحید عزیزی، بهروز هوشمند، داوود فکری، میلاد احمدی، سیدمحمدرضا هاشمی، برهان عابد، مجتبی خسروی، محمد علیزاده، علیرضا فرجیان، علی رضایی و سجاد اژدر وارد زمین شدند.

دو تیم در یک هوای بارانی و نسبتا سرد در حضور بیش از چهار هزار تن از هواداران عاشق داماشی به مصاف یکدیگر رفتند. داماش گیلان برای کاهش فاصله با تیم های میانه جدول و فرار از منطقه سقوط بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه ۱۱ توسط ستاره این روزهایش رضا زاهدتبار به گل دست پیدا کرد.

پس از گل برتری داماش گیلان بازی متعادلی را از سوی دو تیم شاهد بودیم ولی این داماش بود که در ثانیه های پایانی نیمه نخست روی پاس تو در محسن انبساطی و فرار مهدی پور صاحب یک ضربه پنالتی شد.

محمد رستمی پشت توپ ایستاد و به رغم اینکه خلاف جهت دروازه بان را نشانه گرفته بود توپش به دیرک عمودی برخورد کرد تا داماش نتواند اختلاف را به دو گل افزایش دهد. نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان با حملات کم‌رمق خوشه طلایی آغاز شد. بازی درحالی‌که داماش بازی را به تعادل کشانده بود این خوشه بود که روی یک ضربه ایستگاهی توسط سجاد اژدر به گل تساوی رسید تا استرس دگرباره به داماش و هوادارانش منتقل شود.

داماش گیلان با جایگزینی امید پورقنبری، سپهر سیمان پور و مصطفی آقاجانی به‌جای رضا زاهدتبار، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی سعی دارد مجدداً ورق را برگردانده و گل به پیروزی را به ثمر برساند.

داماش از فرصت به‌دست‌آمده برای فراز از منطقه بحران نتوانست بهره جوید و تساوی یک‌بریک نتیجه پایانی دیدار دو تیم بود.

انتهای پیام/م.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *