جمعه , 27 مهر 1403 - 8:46 قبل از ظهر

دوئل داماش گیلان – نفت مسجدسلیمان| کدام‌یک طلسم شکنی می‌کند؟

دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان در حالی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند که در سه هفته ابتدایی لیگ یک موفق به کسب پیروزی مقابل رقبای خود نشدند.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال شنبه هفتم مهرماه در مسجدسلیمان به مصاف یکدیگر می‌روند.

شاگردان حمید درخشان در سه هفته ابتدایی لیگ یک فوتبال، دو تساوی مقابل نیروی زمینی و بعثت در رشت کسب کردند و مقابل مس شهربابک تن به شکست دادند. هواداران داماشی از نتایج این تیم در سه هفته ابتدایی ناراضی بوده و کماکان منتظر کسب نخست پیروزی تیمشان در فصل جدید رقابت‌های لیگ یک هستند.

در سوی مقابل، نفت مسجدسلیمان وضعیتی به‌مراتب بغرنج‌تر از داماش گیلان دارند. نفتی‌ها در سه هفته ابتدایی لیگ از کسب امتیاز عاجز مانده و سه شکست مقابل مس شهربابک، شهرداری نوشهر و پارس جنوبی جم متحمل شده است.

داماش برای دومین هفته متوالی به مصاف تیمی می‌رود که سرمربی فصل گذشته داماشی‌ها هدایتش را بر عهده دارد؛ علی‌اصغر کلانتری که فصل گذشته در چند بازی هدایت داماش را بر عهده داشت، اینک به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان بایستی تیمش را مقابل داماشی مهیای نبرد کند که با سرمربیگری حمید درخشان به دنبال کسب نخستین برد در لیگ یک است.

بایستی منتظر ماند و دید دوئل داماش تحت هدایت درخشان و نفت تحت هدایت کلانتری چه نتیجه‌ای در پی دارد! آنچه حائز اهمیت است این است که تنها برد می‌تواند هر یک از این دو تیم را از بحران دربیاورد و نتیجه تساوی توفیر چندانی در وضعیت این تیم‌ها در جدول رده‌بندی ایفا نمی‌کند.

انتهای پیام/131

مطلب پیشنهادی

داماش 1 – 1 نفت و گاز گچساران| پسران شهر باران روی نوار تساوی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل نفت و گاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *