پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 6:45 قبل از ظهر

داماش اسیر قانون فوتبال شد؛ گل نزنی، گل می‌خوری!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل مس سونگون تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس سونگون تبریز در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، حسین خیری، پژمان نجات، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، آرمین انبساطی، محمد خرم الحسینی، سعید طالبی، رضا زاهدتبار و رضا پورمهدی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل تیم فوتبال مس سونگون با ترکیب وحید شیخ ویسی، بهمن کامل، فردین عابدینی، میلاد محسنی، میثم جودکی، علی نظری، محمد زینالی، حسین فلاحیان، مهدی نجفی، بهزاد نوروزی، محمدطاهر امینی وارد زمین شد.

دو تیم بازی را پایاپای آغاز کردند ولی این شاگردان نظرمحمدی بودند که نبض بازی را در دست گرفتند و مزد حملاتشان را در دقیقه ۲۴ روی ضربه سرکش زاهدتبار گرفتند و موفق به گلزنی شدند.

پس از گل برتری داماش، مسی‌ها سعی در جبران داشتند ولی این داماش بود که در دقیقه ۴۲ می‌توانست اختلاف را به دو گل افزایش دهد، سعید طالبی در موقعیتی ایده‌آل و تک‌به‌تک نتوانست دروازه شیخ ویسی را باز کند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر به سود داماش خاتمه یابد.

نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان با حملات مس سونگون آغاز شد. تیم میزبان که همه‌چیز را ازدست‌رفته می‌دید سعی در جبران نتیجه نیمه نخست داشته و حملات جسته‌گریخته‌ای بر روی دروازه داماش تدارک دید.

بازی خیلی زود به تعادل کشیده شده و از زهر حملات دقایق نخستین نیمه دوم مس گرفته شد. داماش گیلان با ارائه یک بازی منطقی علاوه بر حفظ نتیجه، نیم‌نگاهی به دروازه حریف و افزایش اختلاف بازی دارد.

خرم الحسینی و پورمهدی در دقیقه ۶۳ جایشان را به امید پورقنبری و سجاد قلی بیگی تازه‌نفس دادند. درحالی‌که بازی متعادل دنبال می‌شد این مسی‌ها بودند که روی یک ضربه مهارنشدنی در دقیقه ۶۵ توسط محمد زینالی بازی را به‌تساوی کشاندند.

پس از گل مس سونگون، دو تیم بازی متعادلی را دنبال کردند؛ امیرحسین یوسفی در دقیقه ۷۸ جایگزین سعید طالبی شد تا بتواند جان تازه‌ای به خط حمله داماش ببخشد.

جدی‌ترین موقعیت داماش در نیمه دوم در دقیقه ۷۹ مسابقه رخ داد؛ دو بازیکن تعویضی داماش در متن ماجرا قرار داشته و می‌توانستند تعویض‌های طلایی نظرمحمدی قلمداد شوند. یوسفی در موقعیتی ایده‌آل نتوانست توپ را به تور بچسباند و در ریباند پورقنبری نیز طرفی نبست تا بازی همچنان با تساوی یک‌بریک دنبال شود.

درحالی‌که داماش گیلان موقعیت‌های ایده آلی در طول بازی هدر داده بود این مس بود که در دقیقه ۸۵ به گل دست پیدا کرد تا قانون نانوشته فوتبال اجرا شود: گل نزنی، گل می‌خوری!

تیم فوتبال داماش گیلان در روز فرصت سوزی مهاجمانش تن به شکست دو بر یک مقابل مس سونگون داد تا دور باطل عدم نتیجه‌گیری در بازی‌های خارج از خانه ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/آ.ا

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *