پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 2:25 بعد از ظهر

نظرمحمدی: کارشکنی باعث شده قراردادها ثبت نشود/ نیاز به جذب یک مهاجم داریم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید گفت: داماش گیلان نماد غیرت است، دو سهمیه برای جذب بازیکن در لیستمان داریم و می‌توانیم بازیکن بومی جذب کنیم ولی به دلیل مشکل مالکیتی قادر به ثبت قرارداد بازیکن نیستیم.

به گزارش داماش یار، علی نظرمحمدی در پایان دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در طول دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان موقعیت‌های پرشماری خلق کردیم، اظهار داشت: در همان دقایق ابتدایی مسابقه می‌توانستیم دست‌کم دو بار دروازه رقیب را بازکنیم که با بی‌دقتی بازیکنانمان، فرصت‌ها هدر رفتند.

وی با تأکید بر اینکه در نیمه نخست بازی یک‌طرفه‌ای به سود داماش در جریان بود، گفت: فرصت سوزی بازیکنانمان سبب شد بار روانی علیه تیممان ایجاد شود و به تیم حریف اعتمادبه‌نفس داد.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان شرایط بغرنج مالکیتی را دلیل اصلی فشار بر تیم دانست و افزود: عدم شفاف‌سازی در بخش مالکیتی، آرامش را از تیم گرفته است و بازیکنان نمی‌داند چه آینده‌ای در پیش دارد. کادر فنی‌مان هر چهار هفته یک نفر آی دی کارتش صادر می‌شود و این کارشکنی از سوی مالک قبلی است.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه دو جای خالی در لیست داماش گیلان داریم، بیان کرد: یک بازیکن در بخش سهمیه زیر ۲۳ سال و یک بازیکن در بخش بزرگ‌سالان می‌توانیم جذب کنیم و بازیکن بومی هم قابل‌جذب است ولی نمی‌توانیم قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم.

وی با تأکید بر لزوم مبرم داماش به جذب یک مهاجم شش‌دانگ گفت: جذب یک مهاجم می‌تواند بخش قابل‌توجهی از مشکلاتمان را پیش از نیم‌فصل برطرف کند؛ کمبود بازیکن سبب شده دستمان بسته باشد.

سرمربی داماش گیلان با اشاره به حضور پرشور هواداران داماشی در بازی‌های خانگی این تیم بیان کرد: در تمامی بازی‌هایمان یار دوازدهم را همراه خود داریم و شرمنده این هواداران هستیم. هواداران تا دقیقه ۹۰ تیم را تشویق می‌کنند و این حق هواداران غیورمان نیست.

نظرمحمدی با تأکید بر اینکه تحمل دیدن ناراحتی هواداران داماشی را ندارد، گفت: حق مردم رشت داشتن یک تیم لیگ برتری است. هوادارانمان بایستی بدون استرس برای تماشای برد تیم به ورزشگاه بیایند.

وی با اشاره به اینکه انتظارمان از آقای افشاریان رسیدگی به داوری به‌ویژه در دیدارهای داماش گیلان است، گفت: اشتباه‌های داوری علیه داماش در طول فصل باعث شده کمی به قضایا بدبین باشیم.

کاپیتان اسبق داماش گیلان با تأکید بر اینکه داماش نماد غیرت است، گفت: بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را به تن دارند، در این تیم بازیکنان بزرگی بازی کرده‌اند و باغیرت هواداران این تیم مجدداً پا گرفته است.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه گله هواداران در پایان مسابقه حق آنان است، گفت: هواداران قشر بدون منفعت است، تمامی اعضای تیم به‌نوعی منتفع می‌شوند ولی هواداران تنها قشر بدون انتفاع است و تنها برد تیم است که هواداران را منتفع و خوشحال می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *