پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 2:34 قبل از ظهر

برتری اقتصادی داماش گیلان مقابل اریو اسلامشهر

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر با تک‌گل رضا زاهدتبار به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد.

به گزارش داماش یار و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، دو تیم فوتبال داماش گیلان و اردو اسلامشهر در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، سید محمد خرم‌الحسینی، محمد رستمی، حسین خیری، رضا زاهدتبار، پژمان نجات، علیرضا مصطفایی و امیرحسین یوسفی شاگردان علی نظرمحمدی را تشکیل دادند.

در سوی مقابل، جواد زرینجه در اریو عبدالصمد احمدی، حبیب افرا، حسین میرزاحسینی‌پور، وحید نعمتی، امیر حسام همراه، مهدی یوسفی احمدآباد، محمد غلامرضا، داوود شاهواروقی، ایمان شوریابی، علیرضا رحمتی، نوید کومار را به میدان فرستاد.

دیدار دو تیم تحت حمایت بیش از شش هزار هوادار داماشی آغاز شد؛ دیداری که در ۳۰ دقیقه نخست مسابقه پایا‌پای دنبال می‌شد.

هر چه به دقایق پایانی مسابقه نزدیک می‌شدیم پسران شهر باران به واسطه تشویق پرشور هواداران‌شان بر توپ و میدان مسلط‌تر شده و در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی نیمه نخست توانستند در ریباند با ضربه مهارنشدنی رضا زاهدتبار به گل دست یابند.

نیمه نخست مسابقه با تک‌گل زاهدتبار با نتیجه یک بر صفر به سود داماش گیلان خاتمه یافت.

داماش گیلان خیلی زود در نیمه دوم می‌توانست اختلاف را به دو گل برساند ولی در کمال ناباوری خرم‌الحسینی در موقعیتی ایده‌آل نتوانست توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

حملات داماش در نیمه دوم زهردارتر از نیمه نخست بودند و در دقیقه ۸۲ توسط امید پورقنبری، مهاجم تازه نفس خود دیرک دروازه مهمان را به لرزه در‌آورد.

برتری یک بر صفر داماش مقابل اریو نتیجه پایانی مسابقه دو تیم بود.

داماش گیلان با برتری یک بر صفر مقابل آریو اسلامشهر روزهای تلخ گذشته را به ورطه فراموشی سپرده و از جمع تیم‌های فانوس به‌دست جدا شد.

انتهای پیام/آ

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *