جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 4:11 قبل از ظهر

آمار داماش با علی نظر؛ پسران شهر باران تیم سیزدهم جدول

تیم فوتبال داماش گیلان در چهار دیداری که تحت هدایت علی نظر به میدان رفته موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده و در دو دیدار متحمل شکست شده و نسبت به شش دیدار ابتدایی با پیشرفت محسوسی روبه‌رو بوده است.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک فوتبال نتوانسته باب میل هواداران پرشمارش نتیجه‌گیری کند و با تیم آرمانی و ایده آل هواداران فاصله زیادی دارد. لیکن نگاهی به آمار و ارقام داماش در شش دیدار ابتدایی لیگ یک تحت سرمربیگری فراهانی و قیاسش با چهار دیدار اخیر داماش به‌خوبی حکایت از پیشرفت این تیم دارد.

داماش گیلان در شش دیدار نخست تحت هدایت فراهانی در دو دیدار موفق به کسب تساوی شده و چهار شکست را نیز تجربه کرد؛ دو گل زده و دریافت ۹ گل (یک دیدار با رأی انضباطی با نتیجه سه بر صفر به سود خیبر اعلام شد) تفاضل منفی شش را به داماشی‌ها تحمیل کرده و این تیم با کسب تنها دو امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

تغییرات خیلی زود به نیمکت داماش گیلان رسید و علی نظرمحمدی سکان‌دار هدایت داماش گیلان شد؛ پسران شهر باران نخستین بردشان را با علی نظرمحمدی در خانه مقابل خلیج‌فارس ماهشهر تجربه کردند. سوا از برتری سه بر دو مقابل ماهشهری‌ها، تزریق روحیه جنگندگی سبب شد امیدها به کاروان داماش و هوادارانش بازگردد.

داماش در دومین دیدار تحت هدایت نظرمحمدی با پنالتی مشکوک ثانیه‌های پایانی بازی را به مس شهربابک واگذار کرد و در هفته سوم مجدداً درحالی‌که در ثانیه‌های پایانی تیم پارس جم مرتکب خطای هند در محوطه جریمه‌شده بود با عدم اعلام پنالتی داور مسابقه به‌تساوی رسید.

داماش در چهارمین دیدارش تحت هدایت نظرمحمدی (هفته دهم رقابت‌های لیگ یک) نشانی از تیم آماده سه هفته پیشین را نداشت و تن به شکست دو بر صفر داد.

نگاهی اجمالی به نتایج داماش تحت هدایت نظرمحمدی حاکی از کسب چهار امتیاز از چهار دیدار و تفاضل منفی دو است؛ شش گل زده و هشت گل دریافتی برای پسران شهر باران ثبت شد درحالی‌که پیش‌ازاین در شش دیدار ابتدایی تنها دو گل برای داماشی‌ها به ثمر رسیده بود.

نکته حائز اهمیت در شروع کار علی نظرمحمدی مصدومان پرشماری بود که دست وی را در پوست گردو گذاشته بود! عباس کندل، سیامک علیزاده، سجاد قلی بیگی و امید پورقنبری پیش از روی کار آمدن نظرمحمدی مصدوم بودند که جملگی بازیکنان ترکیب اصلی داماش تا پیش از حضور علی نظر در داماش بودند.

داماش گیلان در جدول چهار دیدار اخیر لیگ یک (هفته‌های هفتم تا دهم) با کسب چهار امتیاز بالاتر از پنج تیم مس سونگون، آریو اسلامشهر، خلیج‌فارس ماهشهر، خوشه طلایی و شهرداری آستارا در مکان سیزدهم جدول هجده تیمی جای گرفته است و این نشان از پیشرفت تیمی دارد که پیش‌ازاین راه گل زدن و برد را بلد نبود.

به نظر می‌رسد داماش گیلان تحت هدایت علی نظرمحمدی رفته‌رفته به‌روزهای خوب خود بازخواهد گشت و با تزریق دست‌کم یک بازیکن سهمیه بزرگ‌سال می‌تواند خلأ موجود در تیم را پر کند. سهمیه‌ای که تاکنون به دلیل فراهم نبودن شرایط اداری برای نعیمی پور جذب نشده است.

طبق شنیده‌ها نعیمی پور برنامه‌های مدونی برای داماش گیلان در نظر گرفته است و درصورتی‌که سنگ‌اندازی‌ها متوقف شود باشگاه داماش به ساحل آرامش می‌رسد.

گفتنی است، داماش گیلان تحت هدایت علی نظرمحمدی در دیدارهای خانگی تیمی جسور و جنگنده بوده است که با حمایت هوادارانش به نتیجه‌ای جز برد فکر نمی‌کند؛ با این تفاسیر هواداران بسیار امیدوارند دومین بردشان در لیگ یک را روز چهارشنبه در ورزشگاه عضدی رشت مقابل آریو اسلامشهر کسب کنند و داماش گیلان از منطقه خطر فاصله بگیرد.

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *