پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 3:35 قبل از ظهر

بیژن: کاش بازیکن خیبر داور بازی بود!

مدافع داماش به حواشی شکل گرفته حول بازی نیمه‌تمام مقابل خیبر خرم‌آباد واکنش نشان داد.

به گزارش داماش یار، مجتبی بیژن مدافع باتجربه داماش که در این فصل به جمع لاجوردی‌پوشان بازگشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزش سه با اعتراض نسبت به حواشی دیدار مقابل خیبر خرم آباد گفت: پنالتی کاملا واضح بود و حتی بازیکنان خیبر هم باورشان نمی‌شد که داور از این صحنه عبور کرده است. توپ از دروازه‌بان گذشت و او با پای راست کاملا زانوی مهاجم ما را زد اما واقعا عجیب و باورنکردنی است که داور چرا تصمیم به ادامه بازی گرفت.

وی ادامه داد: اگر دقت کنید داور چهارم هم داخل زمین است و بازیکنان ما هم در جریان بازی نیستند اما داور بازی را ادامه داد تا همان توپ وارد دروازه تیم ما شود.

بیژن در ادامه انتقاد خود از تصمیم علیه تیمش در این بازی گفت: آقای فراهانی بعد از اینکه آن پنالتی گرفته نشد قصد نداشت بازی را ادامه دهند و فضای تیم کاملا متشنج و بدون تمرکز بود. حتی بازیکنان خیبر هم باور نمی‌کردند که آن خطا را پنالتی نگرفته باشند و حتی اگر یکی از بازیکنان حریف هم داور بود، سوت پنالتی را می‌زد.

مدافع باتجربه داماش با اشاره به تعویق بازی از سوی داور گفت: خب بازیکنان و اعضای تیم ما عصبی بودند. در دقیقه ابتدایی بازی یک پنالتی شوکه کننده علیه حریف و میزبان گرفته نشده و مشخص بود که به این صحنه معترض هستند. داور هم داخل رختکن رفت و بعد هم اعلام کرد که بازی ادامه نخواهد داشت.

بیژن در پایان گفت: درخواست برای عدالت و تصمیم درست چیز عجیبی نیست. یک تیم برای یک بازی شرایط سختی را چه از نظر تمرینی و چه مالی صرف می‌کند. نتیجه یک بازی در لیگ هم تاثیر زیادی در پایان فصل خواهد داشت و اگر بخواهد در هر بازی با تصمیمات اشتباه فارغ از تلاش تیم‌ها نتایج ثبت شود که نمی‌شود.

درخواست ما از سازمان لیگ و کمیته داور اجرای عدالت است و اینکه زحمات یک تیم و شهر به این شکل به هدر نرود. فرقی نمی‌کند برای ما یا هر تیمی دیگر. ما فقط عدالت می‌خواهیم و اینکه تصمیمات درست گرفته شود. گفتم که حتی بازیکن خیبر هم اگر داور بود آن صحنه را پنالتی می‌گرفت.

انتهای پیام/ا

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *