پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 10:49 بعد از ظهر

یک سهمیه بخرید و به کمالوند و مهاجری بدهید!

سرپرست داماش به اتفاقات و جنجال‌های دیدار با خیبر خرم‌آباد واکنش نشان داد‌.

به گزارش داماش یار، شهرام حمیدی، سرپرست تیم داماش، درباره اتفاقات و حواشی این مسابقه به خبرنگار ورزش سه گفت: گردن ما را بریدند. در دقیقه پنج بازی، پنالتی صد درصدی ما را نگرفتند و ما با اعتراض به داوری به کنار زمین آمدیم و در شرایطی که ما با داور چهارم صحبت می‌کردیم، گلر حریف بازی را شروع کرد و همان توپ وارد شد.

او درباره زخمی شدن داور در این مسابقه توضیح داد: ما داور را نزدیم و تنها چند بازیکن به سمت داور رفتند و گفتند پنالتی را نگرفتی و علاوه بر این حتی اگر‌ پنالتی هم نبود، توپ به پای گلر خورده و به کرنر رفته بود اما داور به بهانه اینکه من امنیت ندارم، بازی را نیمه تمام گذاشت. ما آماده ادامه بازی بودیم اما داور یک‌طرفه قضاوت کرد و گردن ما را برید و بازی را نیمه تمام گذاشت.

سرپرست داماش در واکنش به اینکه این میزان اعتراض به تصمیم داور از سوی اعضای این تیم درست نبود، گفت: قطعا درست بود. داور پنالتی صد درصدی ما را نگرفت و روی همان توپ و در شرایطی که ما اعتراض می‌کردیم، گل زدند. ما در حال صحبت با داور وسط و داور چهارم بودیم اما در همان حالت بازی را شروع کردیم.

حمیدی در پایان گفت: اگر خیبر با حضور آقای کمالوند و آقای مهاجری قرار است به لیگ برتر بیاید، یک سهمیه لیگ برتری بخرند و به این تیم پولدار بدهند تا ما اذیت نشویم. درست نیست انقدر هزینه کنیم و در نهایت بخواهند بازی را با یک داور فوق‌العاده ۳-۰ به نفع حریف کنند.

انتهای پیام/.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *