سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 6:53 بعد از ظهر

پسران شهر باران مصمم برای جبران

دو تیم فوتبال داماش گیلان و خیبر خرم‌آباد در حالی در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند که نتایجشان باب میل هواداران پرشورشان نبوده است.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان ازجمله تیم‌های لیگ یک به شمار می‌رود که فرصت طلایی پیش فصل را به دلیل اختلاف‌های مالکیتی ازدست‌داده و تمریناتش را کمی دیر آغاز کرده است.

داماشی‌ها به‌رغم تشکیل دیرهنگام در نخستین دیدارشان مقابل مس کرمان بازی را امیدوارانه آغاز کرده و مقابل تیم متمول مس در نیمه نخست با یک گل پیش افتاده و چندین موقعیت حتمی را نیز به گل تبدیل نکردند!

نیمه دوم دیدار مقابل مس کرمان، آن روی سکه را به هواداران داماشی نشان داد؛ لاجوردی پوشان بازی برده را با باخت عوض کردند و در هفته دوم نیز در دیداری که ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهرشده بودند تن به شکست دادند.

شاگردان سیامک فراهانی در هفته سوم برای جبران دو هفته ابتدایی مقابل تیمی ظاهر شدند که تاکنون نه موفق به زدن گل شده و نه گلی دریافت کرده است (استقلال ملاثانی در دو هفته ابتدایی لیگ مقابل چادرملو و شهر راز دو تیم قدرتمند لیگ امسال به‌تساوی بدون گل رسید). داماشی‌ها مقابل استقلال به‌تساوی دست پیدا کردند و نتوانستند از حضور بیش از پنج هزار هوادار که نیروی محرکه قدرتمندی برای هر تیمی است استفاده کنند.

داماش گیلان لیگ را با قرعه‌ای سخت آغاز کرده است و در هفته چهارم به مصاف تیمی می‌رود که در فصول اخیر از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و مالکی متمول به خود می‌بیند؛ لیکن شاگردان فراهانی به‌خوبی می‌دانند که کسب دست‌کم یک امتیاز در مقابل خیبر می‌تواند سبب شود باروحیه‌ای مضاعف در هفته پنجم در ورزشگاه خانگی به مصاف دریای کاسپین بابل بروند.

آنچه مسلم است داماش گیلان به دلیل تشکیل دیرهنگام و اضافه شدن دقیقه نودی برخی بازیکنانش نیاز به زمان برای بهتر شدن دارد ولی عقبه این تیم و انتظاراتی که از لاجوردی پوشان وجود دارد بایستی ملاک اعضای تیم داماش قرار گیرد و بدانند هواداران چشم‌انتظار بازی‌های درخشان‌تری از پسران شهر باران هستند.

گفتنی است، تیم فوتبال داماش گیلان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال روز دوشنبه سوم مهرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در خرم‌آباد به مصاف خیبر این شهر می‌رود.

داماشی‌ها از سه دیدار گذشته خود تنها یک تساوی به دست آورده‌اند و در رده پانزدهم جدول ایستاده‌اند. در سوی مقابل خیبری‌ها در جم و سونگون با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل پارس جنوبی و مس تن به شکست داده و در خانه نخستین پیروزی فصلشان را با تک‌گل حمیدرضا طاهرخانی مقابل مس شهربابک کسب کرده و با کسب سه امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *