سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 3:10 بعد از ظهر

متقاضی خرید داماش: تا بدهی‌ها تسویه نشود، پول نمی‌دهیم!

متقاضی خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان می‌گوید تا زمانی که بدهی‌های مالک قبلی این باشگاه تسویه نشود، پول بابت انتقال امتیاز را پرداخت نخواهد کرد.

به گزارش داماش یار، نعیمی متقاضی خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان در گفتگو با خبرنگار دی‌اسپورت در خصوص تصمیمش مبنی بر خرید امتیاز باشگاه داماش و حضورش به‌عنوان مالک در این باشگاه اظهار داشت: اول‌ازهمه از هواداران عذرخواهی می‌کنم که امروز هم زحمت کشیدند و برای حمایت از تیم آمدند اما نتیجه نگرفتیم، شاید خیلی سخت باشد که این نتایج را جبران کرد، ۳ هفته است که امتیازات را از داده‌ایم از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم چراکه می‌دانم در این فضا کار کردن، فضای متشنجی که در باشگاه به وجود آمده است؛ کار بسیار سختی است، از بازیکنآن‌هم تشکر می‌کنم که در حد بضاعتشان تلاش می‌کنند.

نعیمی در واکنش به این سؤال خبرنگار ما که حضور میدانی در کنار تیم داماش داشته و به‌صورت دائمی در کنار این تیم نیست؛ بیان داشت:
بنده قصد حضور میدانی در باشگاه را ندارم چون کارم چیزی دیگری است، بررسی کردن شرایط تیم بر عهده مدیران باشگاه است که به‌زودی معرفی خواهند شد، آقای تمیزکار به‌عنوان سرپرست باشگاه انتخاب‌شده‌اند، اما اجازه بدهید واقعیت را بگویم مدیران قبلی کارشکنی کرده‌ و تیم را به‌صورت کامل تحویل ایشان نداده‌اند، طبق قراردادی که منعقد کردیم باید چک اول را در وجه مالک قبلی می‌دادیم اما با توجه به بدهی‌های مالک قبلی به ارکان تیم اعم از بازیکنان و اعضای کادر این چک را ندادیم، حدود ۳۰ درصد از قرارداد فصل قبل اعضای تیم باقی‌مانده است، دستمزد افرادی مثل بهزاد داداش زاده، فرشاد پیوس و… را نداده است من با این اوضاع چه جور می‌توانم پولی را پرداخت کنم؟ همین امروز آقایان الماسخاله و آرمان و مسئولان استانی اعلام کنند کلیه بدهی‌ها را گردن می‌گیرند من پول ایشان را پرداخت کنم.

وی افزود: دلیل اینکه آیتم بندی کردیم و پول مالک قبلی را مقطعی پرداخت می‌کنیم این است که بخشی از بدهی‌های ایشان را بدهیم، این موضوع در قرارداد هم آمده است که بخشی از پول امتیاز باشگاه با پرداخت بدهی‌ها تهاتر شود، کل هزینه‌های فصل را هم از ابتدا پرداخت کردیم و در یارگیری هم هیچ دخل و تصرفی نداریم، ظاهراً ایشان خیلی حمایت می‌شود و موضوع هم پیچیده می‌شود!

متقاضی خرید باشگاه داماش گیلان ادامه داد: آقای زحمتکش تکلیف خودش با خودش مشخص نیست نمی‌داند تیم را بفروشد یا نگه دارد، قانونا و با عقد قرارداد رسمی تیم را فروخته و پول آن و هزینه‌های تیم را هم از ما گرفته و اگر لازم باشد به بخش حقوقی باشگاه اعلام کنم ریز هزینه‌ها را اعلام و انتشار دهند، حتی پول ایفمارک و آزمایش بچه‌ها را از ما گرفته است! من همه‌جا و در هر بازی کنار تیم بودم و فقط در بازی شیراز حضور نداشتم آن‌هم به خاطر مراسم اربعین بود. امروزم آمدیم و برخورد و مهمانداری ایشان را دیدید!

نعیمی در مورد حضور مجید جلالی در ورزشگاه عضدی نیز گفت: آقای جلالی یکی از پیشکسوتان باتجربه فوتبال هستند، منت ایشان به سر من است و مردم گیلان لیاقت این را دارند که مربی و پیشکسوت بزرگی مثل مجید جلالی در کنارشان باشد، این حرفم دلیل بر این نباشد که سیامک فراهانی احساس ناامنی بکند. با تمام وجود از او حمایت می‌کنم چون فرصت کمی داشته است، اما آقای جلالی در یکی از بالاترین سطوح مدیریتی و فنی در کنار ما خواهند بود.

او در پایان گفت: متأسفانه آقای زحمتکش مجوز حضور در مسابقات را به نام خودش دریافت کرده و الان باید هیئت فوتبال به کمیسیون ماده پنج اداره کل ورزش و جوانان استان نامه بزند تا تغییر نام مجوز صورت بگیرد.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *