جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 2:08 بعد از ظهر

برتری اقتصادی داماش گیلان مقابل شهید قندی در روز جیمی جامپ‌ها!

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری اقتصادی یک بر صفر مقابل شهید قندی یزد یک گام دیگر به پلی‌آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول نزدیک شد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و شهید قندی یزد از ساعت ۱۷ روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه در حضور بیش از شش هزار تن از هواداران گیلانی در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان فرشاد پیوس با ترکیب اشکان توانا، علیرضا امیرخانی، محمد رستمی، سعید طالبی، سیامک علیزاده، حسین خیری، پژمان نجات، سجاد قلی بیگی، سید علی یحیی زاده، الیاس صالحی، علی مصطفایی وارد زمین شدند.

دیدار دو تیم تحت تأثیر حضور پرشور هواداران رشتی با میدان‌داری داماشی‌ها آغاز شد و پسران شهر باران در دقیقه ۲۵ توسط سید علی یحیی زاده به گل رسیدند.

داماش گیلان در روزی که زمین مسابقه شش جیمی جامپ را به خود دید! با ارائه یک بازی منطقی و حساب‌شده از تک‌گل خود محافظت کرده و موفق شد رتبه دومی را با برتری یک بر صفر مقابل شهید قندی یزد تثبیت کند.

گفتنی است، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته بیست و پنجم با کسب ۴۸ امتیاز در مکان دوم جدول گروه «ب» لیگ دسته دوم ایستاده است و تیم شهدای رزکان با دو امتیاز کمتر رتبه سوم را در اختیار دارد.

در هفته پایانی تیم فوتبال داماش گیلان در بوشهر به مصاف شاهین تابان بوشهر و تیم شهدای رزکان در کرج به مصاف تیم کیان سام بابل می‌رود تا تکلیف تیم دوم گروه «ب» مشخص شود.

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *