چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 1:24 قبل از ظهر

تساوی خانگی داماش گیلان در روز شکست شهید قندی

داماش گیلان در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم در ورزشگاه خانگی سردار جنگل رشت مقابل شهدای رزکان البرز تن به‌تساوی یک‌بریک داد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و شهدای رزکان البرز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان اکبر میثاقیان با ترکیب اشکان توانا، سعید دلاور، مهرام دامادی، سعید طالبی، سید علی یحیی زاده، سیامک علیزاده، علی مصطفایی، بهتاش میثاقیان، علیرضا امیرخانی، سجاد قلی بیگی، میلاد صفایی در حضور تقریبی دو هزار تن از هواداران داماشی وارد زمین شدند.

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که درگیری عوامل نیروی انتظامی با لیدرهای داماش پیش از مسابقه رخ‌داده و با امتناع حضور مأمورین در ورزشگاه با تأخیر یک‌ساعته آغاز شد، نتوانست مقابل شهدای رزکان به پیروزی دست یابد.

دیدار دو تیم در حالی با تساوی یک‌بریک خاتمه یافت که ابتدا رضا بیگدلی برای میهمان گلزنی کرد و سپس سید محمد هاشمی با گل‌ به خودی بازی را به‌تساوی کشاند.

داماش گیلان در روز شکست شهید قندی یزد نتوانست با پیروزی مقابل شهدای رزکان، فاصله‌اش را با صدرنشین کاهش دهد و خیال خود بابت دست‌کم رسیدن به پلی‌آف را راحت کند.

گفتنی است، تیم نفت و گاز گچساران با پیروزی دور از خانه مقابل شهرداری بندرعباس در فاصله ۷ هفته به پایان مسابقات با فاصله هشت امتیازی نسبت به داماش گیلان تقریباً صعود خود به‌عنوان تیم نخست را قطعی کرده است!

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *