چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 11:38 قبل از ظهر

با حکم کمیته انضباطی داماش گیلان مقابل شهید قندی یزد ۳ بر صفر پیروز شد

تیم فوتبال داماش گیلان با حکم کمیته انضباطی مقابل شهید قندی یزد با نتیجه سه بر صفر پیروز شده و بدین ترتیب دگرباره امید به کاروان داماش گیلان برای صعود به لیگ یک بازگشت!

به گزارش داماش یار، در جدیدترین آرای اعلامی از سوی کمیته انضباطی در پی شکایت باشگاه داماش گیلان علیه باشگاه شهید قندی یزد مبنی بر استفاده این باشگاه از یک بازیکن غیرمجاز به نام مقداد اکبرخواه، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی محتویات پرونده، مستندات و مدارک ارائه‌شده و دفاعیات طرفین دعوی رأی خود را در خصوص این پرونده اعلام کرد.

بر اساس رأی صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال؛ استفاده تیم شهید قندی یزد از بازیکن غیرمجاز مورد تائید این کمیته قرارگرفته و از ین رو نماینده یزد در دیدار رودررو مقابل تیم داماش گیلان با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام‌شده و به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. مقداد اکبرخواه بازیکن شهید قندی نیز یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و 50 میلیون ریال جریمه شد.

همچنین با توجه به اظهارات محمد خاکی کارمند سابق هیئت فوتبال استان گیلان به‌عنوان فرد مطلع از قرارداد باشگاه داماش با مقداد اکبرخواه؛ این بازیکن از اتهام به جعل مهر و امضای باشگاه داماش گیلان و استفاده از سند مجعول تبرئه شد.

گفتنی است، باشگاه داماش گیلان که پیش از باشگاه شهید قندی یزد با مقداد اکبرخواه قرارداد همکاری امضاء کرده بود پس از عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه شهید قندی علیه باشگاه یزدی شکایت و مدعی شد که اکبرخواه با این باشگاه قرارداد دارد و به‌صورت غیرقانونی اقدام به فسخ و امضای قرارداد با باشگاه شهید قندی کرده است.

بر این اساس با تغییرات اعمال‌شده در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته دوم، تیم فوتبال داماش گیلان ۳۴ امتیازی شده و به مکان دوم جدول صعود می‌کند. شهید قندی یزد با کسر سه امتیاز به ۳۲ امتیاز رسیده و به مکان سوم جدول تنزل پیدا می‌کند.

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *