پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 2:18 قبل از ظهر

میثاقیان: هدفم خداحافظی از فوتبال پس از صعود داماش به لیگ برتر است

اکبر میثاقیان در حاشیه تمرین داماش با اشاره به اینکه هدفش صعود لاجوردی پوشان به لیگ برتر گفت: پس از صعود داماش به لیگ برتر برای همیشه از فوتبال و مستطیل سبز خداحافظی می‌کنم.

به گزارش داماش یار، اکبر میثاقیان در حاشیه نخستین تمرین داماش گیلان با اشاره به اینکه رشت یکی از شهرهای موردعلاقه وی برای سرمربیگری بوده، اظهار داشت: ابتدا لازم می‌دانم از زحمات آقای بهزاد داداش زاده بابت صعود این تیم به لیگ دو کمال قدردانی و خدا قوت را داشته باشم و بنده اطلاع دارم صعود یک تیم به لیگ‌ بالاتر چقدر سخت است.

وی با تأکید بر اینکه هدفش صعود با داماش به لیگ ‌برتر و خداحافظی‌ از فوتبال و زمین چمن است، گفت: علاوه بر قدردانی از مالک باشگاه که از جیب در حال هزینه کردن است و همچنین آقای آقازاده که مسؤولیت قبول کرده‌اند، باید باهم متحد و یکدل باشیم تا بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.

گفتنی است، در حاشیه مراسم معارفه اکبر میثاقیان به‌عنوان سرمربی جدید داماش، تعدادی از هواداران داماش گیلان با حضور در کنار زمین چمن استادیوم سردار جنگل با اکبر میثاقیان به گفتگو پرداختند که با استقبال گرم سرمربی جدید داماشی‌ها همراه بود.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *