سه شنبه , 1 آبان 1403 - 8:44 قبل از ظهر

درخواست مالی بالای نصیری برای واگذاری داماش/ لزوم ورود فوری مسؤولین شهری و استانی

داماش روزهای ملتهب و پرتنشی را به‌سان چند فصل اخیر تجربه می‌کند و نامه مالک باشگاه داماش گیلان برای واگذاری تیم ریشه‌دار شهر باران و قیمت بالای فروش در مذاکرات سبب شده ثانیه به ثانیه بر التهاب و اضطراب هواداران و بازیکنان داماش افزوده شود.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان در لیگ دسته سوم موفق شد در دقیقه ۹۰ به لیگ دسته دوم صعود کند و این صعود سبب شد داریوش نصیری به فکر فروش امتیاز این باشگاه افتاده و از این راه درآمدزایی کند!

نصیری که پس از صعود داماش به رقابت‌های لیگ دسته دوم در گفت‌وگویی با قاطعیت خبر از بستن تیمی قوی و صعود به لیگ دسته اول داده بود اینک در آستانه برگزاری رقابت‌های لیگ دسته دوم با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال گیلان آمادگی خود برای فروش امتیاز لیگ دسته دوم را اعلام داشت!

وی خواهان این شده است که هیئت فوتبال گیلان به‌عنوان متولی فوتبال استان، مقدمات لازم جهت فروش تیم به متقاضیان را مهیا سازد! حال‌آنکه وظیفه هیئت فوتبال گیلان ورای این مسائل بوده و این هیئت بنگاه معاملاتی نیست همان‌گونه که داماش ملک شخصی نبوده و تبدیل به بخشی از هویت اجتماعی شهر رشت و استان گیلان شده است.

طبق شنیده‌ها دست‌به‌نقد‌ترین خریدار باشگاه داماش گیلان فردی بومی بوده و در مذاکرات پیشنهادی در حدود هفت میلیارد تومان داده است لیکن نصیری خواهان مبلغی حدود ۱۵ میلیارد تومان شده است! عجیب است برای تیمی که حدود چهار میلیارد تومان هزینه شده است (هشت‌صد میلیون تومان خرید سهمیه لیگ سه و سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد فصل گذشته) رقمی تقریباً چهار برابری درخواست می‌شود.

ورای نگرش نصیری به باشگاه داماش گیلان به‌عنوان یک بیزینس و نگاه کاسب‌کارانه، بایستی مسؤولین شهری و استانی به‌ویژه مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به این قضیه ورودی جدی داشته باشند (کما اینکه مدیرکل ورزش و جوانان خیلی سریع به این قضیه ورود کرده است) و این هویت اجتماعی مردمان دیار باران را به سرمنزل مقصود برسانند.

داماش گیلان با هواداران چند صدهزارنفری‌اش به‌سان تیم‌های بدون هوادار نیست که مالک یا صاحبان امتیازش هر زمان اراده کردند این تیم را روی زمین گذاشته و چوب حراج بر آن بزنند!

مطلب پیشنهادی

داماش 1 – 1 نفت و گاز گچساران| پسران شهر باران روی نوار تساوی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل نفت و گاز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *