پنجشنبه , 30 فروردین 1403 - 9:30 بعد از ظهر

نظیفکار: هواداران داماش موهبتی برای فوتبال کشور هستند/ آماده جشن صعود هستیم

کاپیتان اسبق داماش گیلان با اشاره به اینکه تیم داماش با حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار در بازی‌های خانگی خود تیمی پرطرفدار است، گفت: داماش با هوادارانش همواره سرتر از رقبایش بوده و با بازیکنان و کادر فنی توانمندی که در اختیار دارد در بازی برگشت پلی‌آف نیز پیروز می‌شود.

علیرضا نظیفکار در گفت‌وگو با خبرنگار داماش یار با اشاره به اینکه بهزاد داداش زاده از پیشکسوتان به نام داماش و فوتبال کشورمان است، گفت: داماش از کادر فنی و بازیکنان توانمندی برخوردار بوده و در وضعیت خوبی به سر می‌برد. این تیم با کادر فنی توانمندش به‌خوبی توانسته در مسیر موفقیت قرار گیرد.

وی میانگین حضور بیش از ۱۰ هزار هوادار در بازی‌های خانگی داماش را نشانه اصالت و پرطرفداری این تیم دانست و افزود: هواداران داماشی نقش بسزایی در موفقیت‌های این تیم ایفا می‌کنند، در اغلب بازی‌های خانگی داماش حضور پیدا کردم و هواداران در کنار بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی باعث موفقیت داماش شدند.

کاپیتان اسبق داماش گیلان هواداران داماشی را موهبتی برای فوتبال ایران دانست و گفت: دیدار برگشت پلی‌آف با حضور هواداران جذاب‌تر می‌شود و داماش با هوادارانش همواره سرتر از رقبایش است. وقتی جو عالی هواداران داماشی را در ورزشگاه مشاهده می‌کنم، آرزو می‌کنم کمی جوان‌تر بودم و مجدداً برای این هواداران در زمین مسابقه بازی می‌کردم.

نظیفکار با تأکید بر اینکه جایگاه داماش گیلان لیگ‌های دسته سوم و دوم نیست، خاطرنشان کرد: بازیکنان بزرگی در تیم داماش گیلان توپ زده‌اند و این تیم بایستی به جایگاه حقیقی خود در لیگ برتر بازگردد.

وی با اشاره به اینکه سابقه بازی با پیراهن داماش در پلی‌آف مقابل تیم‌های پیکان تهران و شهرداری بندرعباس در خانه رقبا را داشته است، بیان کرد: جو بازی‌های پلی‌آف ورای سایر مسابقات است، فدراسیون بایستی بازی برگشت را با حضور هواداران برگزار کند و جذابیت فوتبال به حضور هواداران است.

پیشکسوت تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه هواداران نقطه قوت داماش هستند، گفت: تیم بنیامین ورزشی علی‌رغم اینکه هواداران کمی دارد و یا اصلاً هواداری ندارد ولی از بازیکنان و کادر خوبی بهره می‌برد و به همین دلیلی نبایستی این تیم دست‌کم گرفته شود و بایستی دانست برتری دو بر صفر شکننده است.

نظیفکار با اشاره به اینکه داماش از کادر فنی و بازیکنان باتجربه‌ای سود می‌برد، گفت: تیم حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل بایستی بیش‌ازپیش با تمرکز بالا بازی کرده و جشن صعود بگیریم.

وی با اشاره به مصاحبه مبتدیانه مدیرعامل بنیامین ورزشی گفت: این فرد یادش نیست که داماش گیلان چه سابقه‌ای داشته است، سال‌ها در سطح اول فوتبال کشور حضورداشته‌ایم و تیم‌های استقلال و پرسپولیس را در آزادی شکست داده‌ایم، به‌عنوان‌مثال تیم استقلال را با چهار گل، ذوب‌آهن را با پنج گل، سپاهان را با چهار گل شکست داده‌ایم و پرسپولیس را نیز هم در رشت و هم در آزادی شکست داده‌ایم.

کاپیتان اسبق داماش گیلان با بیان اینکه بازیکنان داماش نبایستی به حواشی توجه کنند، گفت: هدف کوتاه‌مدت داماش صعود به لیگ دسته دوم است و به امید خدا روز پنجشنبه در کنار هواداران جشن صعود می‌گیریم.

 

گفت‌وگو: میثم ضابطی

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *