شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 9:16 قبل از ظهر

تکذیب برگزاری جشن صعود هم‌زمان با ایام عزاداری

شایعه برگزاری جشن صعود به لیگ دسته دوم توسط باشگاه داماش گیلان هم‌زمان با ایام عزاداری ماه محرم، خیلی زود توسط داماشی‌ها تکذیب شد.

به گزارش داماش یار، برخی در فضای مجازی اقدام به ‌انتشار خبری مبنی بر برگزاری جشن احتمالی صعود توسط باشگاه داماش گیلان هم‌زمان با ایام عزاداری ماه محرم کردند، حال‌آنکه این خبر خیلی زود توسط باشگاه فرهنگی ورزشی داماش تکذیب شد.

باشگاه داماش گیلان نه‌تنها برگزاری جشن صعود در ایام عزاداری ماه محرم که به‌کل برگزاری جشن برای صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم را مردود دانسته است، لیگی که هرگز جایگاه واقعی و درخور شأن باشگاه داماش نبوده و نیست.

متن کامل باشگاه داماش گیلان به شرح ذیل است:

«باشگاه داماش گیلان حواشی اخیر در خصوص احتمال برگزاری جشن صعود این باشگاه به لیگ دسته دوم فوتبال را قویاً تکذیب می‌کند.

بدیهی است هم‌زمانی این صعود با ایام عزاداری ماه محرم و ارادت باشگاه و هواداران به سیدالشهدا؛ موجب امتناع و خط قرمز این باشگاه فرهنگی ورزشی از برگزاری هرگونه جشنی خواهد بود.

ضمناً سابقه و اعتبار باشگاه ریشه‌دار داماش گیلان فراتر از سطوح سوم و چهارم فوتبال کشور است که بخواهد با صعود به لیگ دسته دوم تصمیمی بر برگزاری جشن صعود برای این تیم پرافتخار فوتبال رشت حتی بعد از ماه‌های محرم و صفر گرفته شود.»

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان روز پنجشنبه در دیدار برگشت پلی‌آف در تهران به مصاف بنیامین ورزشی می‌رود؛ پسران شهر باران دیدار رفت را با برتری دو بر صفر پشت سر گذاشتند و از شانس بالایی برای صعود به لیگ دسته دوم برخوردار هستند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *