شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 11:46 قبل از ظهر

رکوردشکنی داماش گیلان با پیروزی در فینال پلی‌آف رفت

تیم فوتبال داماش گیلان در حضور بیش از ۱۲ هزار تن موفق شد با برتری دو بر صفر مقابل بنیامین ورزشی تهران به استقبال دیدار برگشت پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم برود.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و بنیامین ورزشی تهران در دیدار رفت پلی‌آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حضور بیش از ۱۲ هزار تن از هواداران داماشی به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان بهزاد داداش زاده در تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب عرفان قلعه نوعی، محمدرضا دامادی، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، سیامک علیزاده، مسعود نوری، رضا امیدی، راستین خرم‌دل، مجتبی فرزام پور، امید کلانتر و پژمان نجات وارد زمین شدند.

دیدار دو تیم تحت جو سنگین هواداران داماشی آغاز شد، هوادارانی که رکورد دیدار قبلی را با حضور بیش از ۱۲ هزار تنی شکستند. داماش توپ و میدان را در اختیار گرفت ولی بنیامین ورزشی به‌خوبی توانست ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه را مدیریت کند.

رفته‌رفته بازی با تعادل کشیده شد ولی این داماش بود که تحت حمایت هوادارانش در پنج دقیقه انتهایی نیمه نخست طوفانی ظاهر شد، سانتر مواج دامادی با ضربه سر استادانه سعید طالبی گل نخست داماش گیلان را در دقیقه ۴۵ به ارمغان آورد.

درحالی‌که هواداران مشغول شادمانی و پای‌کوبی بودند این مسعود نوری بود که روی ضد حمله‌ای برق‌آسا دروازه میهمان را تهدید کرد و خرم‌دل توپ برگشتی را در دهانه دروازه در دومین دقیقه از اوقات تلف‌شده به گل تبدیل کرد.

داماش گیلان با برتری دو بر صفر به رختکن رفت و در نیمه دوم نتوانست اندوخته خود را افزایش دهد. پیروزی دو بر صفر داماش گیلان در دیدار رفت پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم، خیال لاجوردی پوشان را برای دیدار برگشت پلی‌آف در روز پنجشنبه آسوده‌تر کرده است.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *