جمعه , 31 فروردین 1403 - 10:01 قبل از ظهر

آغاز اردوی داماش گیلان در پایتخت

تیم فوتبال داماش گیلان در راستای حضوری پرقدرت در رقابت‌های پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم روز شنبه (دیروز) رهسپار پایتخت شده و اردوی خود را در تهران آغاز کرده است.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان اردوی چهار روزه خود را در احمد اباد مستوفی (اسلام‌شهر) از روز شنبه (دیروز) 25 تیرماه آغاز کرده است؛ پسران شهر باران در این اردو با درخواست سرمربی و هماهنگی مالک باشگاه در ورزشگاه‌های شهر قدس و آکادمی کیا تمریناتشان را دنبال می‌کنند و خود را مهیای نخستین دیدار پلی‌آف صعود به لیگ دسته دوم می‌کنند.

از نکات حائز اهمیت تمرین داماشی‌ها، استفاده از تخت ماساژ است که مالک باشگاه داماش گیلان با درخواست کادر فنی تهیه کرده است.

گفتنی است، داماش گیلان پیش از این قرار بود در مرحله نخست پلی‌آف با تیم آریوبام اسلام‌شهر مصاف دهد ولی طبق شنیده‌ها با رای احتمالی کمیته استیناف لاجوردی پوشان شهر باران روز سه‌شنبه به مصاف آکادمی کیا می‌روند.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد هواداران داماشی برای حمایت از تیم محبوب‌شان روز سه‌شنبه رهسپار تهران خواهند شد تا یار دوازدهم داماش گیلان در دیدار حساس مقابل آکادمی کیا در زمین چمن مصنوعی بعثت باشند.

دیگر دیدار پلی‌آف، بین دو تیم سپاهان نوین و دارایی تهران در اصفهان با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت؛ دیدار برگشت دو تیم در تهران برگزار شده و یکی از فینالیست‌های پلی‌آف مشخص می‌شود.

خبرنگار: احد حجامی

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *