جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:32 بعد از ظهر

غیررسمی؛ رقیب داماش در پلی‌آف تغییر کرد/ اجحاف در حق داماش

طبق شنیده‌های داماش یار از منابع آگاه، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، رأی دیدار دو تیم نوین کشاورز و مردان پاشا مجدداً شکسته شد و تیم کیا به‌عنوان تیم دوم راهی پلی‌آف شد.

به گزارش داماش یار، درحالی‌که دیدار مردان پاشا و نوین کشاورز علی‌آباد از هفته دوم این رقابت‌ها با نتیجه تساوی به پایان رسیده بود، تیم کرجی به دلیل استفاده از بازیکن چهار اخطاره از نوین کشاورز شکایت کرد اما کمیته انضباطی و کمیته استیناف به دلیل این‌که این اعتراض بیش از ۲۴ ساعت از پایان مسابقه بوده، آن را لحاظ نکردند و حکم را برگرداندند. پرس و جوی مدیران مردان پاشا سبب شد تا آن‌ها به این نتیجه برسند تنها عاملی که می‌تواند باعث به نتیجه رسیدن اعتراضشان باشد، نامه‌ای مستقیم از ‌سرپرست فدراسیون است که میرشاد ماجدی با امضای این حکم، دستور به پیگیری این رأی داد و درست ۷۲ ساعت پیش از هفته آخر، بازی ۳ بر صفر به سود نماینده استان البرز اعلام شد.

این اتفاق که کرجی‌ها را ۳۳ امتیازی کرد و موفق شدند به‌عنوان تیم نخست به لیگ دسته دوم صعود کنند.

مجدداً پس از اتمام مرحله دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم، با شکایت تیم نوین کشاورز پرونده دیدار این تیم مقابل مردان پاشا به جریان افتاد و طبق آخرین اطلاع، کمیته استیناف نتیجه یک‌بریک را تائید کرد.

بدین ترتیب تیم آریو اسلامشهر به‌عنوان تیم نخست گروه اول مستقیماً به لیگ دسته دوم صعود کرد، تیم کیا به دلیل برتری در دیدار رودررو مقابل مردان پاشا (یک پیروزی و یک تساوی) به‌عنوان تیم دوم به پلی‌آف صعود کرده و رقیب داماش گیلان شد.

تیم مردان پاشا که پیش‌ازاین به‌عنوان تیم نخست راهی لیگ دسته دوم شده بود با رأی جدید به‌عنوان تیم سوم نتوانست به لیگ دسته دوم صعود کند و حتی از رسیدن به پلی‌آف نیز بازماند.

طبق اخبار غیررسمی، داماش گیلان در نخستین پلی‌آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته دوم در زمین چمن مصنوعی ورزشگاه بعثت تهران به مصاف تیم آکادمی کیا می‌رود.

رأی قطعی روز یکشنبه (فردا) اعلام‌شده و داماش گیلان به‌صورت رسمی رقیبش را خواهد شناخت؛ تعویق دیدار داماش در حالی رقم خورده که فدراسیون در اقدامی غیرحرفه‌ای، دیگر دیدار پلی‌آف را مابین تیم‌های سپاهان نوین و دارایی تهران امروز (شنبه) برگزار کرده است!

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *