چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 4:12 قبل از ظهر

ریش و قیچی صعود در دستان داماش با برتری مقابل علوی خرمدره!

برتری تیم فوتبال داماش گیلان مقابل علوی خرمدره در روز شکست ستاره صدرا سبب شد ریش و قیچی صعود به پلی‌آف در دستان داماش گیلان قرارگرفته و تکلیف صعود به هفته پایانی کشیده شود.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و علوی خرمدره در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادگان قزوین به مصاف یکدیگر رفتند.

داماش گیلان با سرمربیگری بهزاد داداش زاده با ترکیب عرفان قلعه نوعی، امیرمحمد پورطالمی، رضا امیدی، مهرام دامادی، پژمان نجات، سیامک علیزاده، سعید طالبی، مهرگان گلبرگ، راستین خرمدل، مسعود نوری و امید کلانتر وارد زمین شد.

پسران شهر باران از همان ابتدا نبض بازی را در دست گرفتند و مزد زحمات خود را دقیقه ۳۸ مسابقه با تصاحب یک ضربه پنالتی گرفتند؛ این ضربه را مطابق سایر دیدارهای داماش، سیامک علیزاده به گل تبدیل کرد.

داماش گیلان با تک‌گل علیزاده بازی را با پیروزی اقتصادی یک بر صفر به پایان رساند و با توجه به شکست ستاره صدرا مقابل پانیک تالش به صعود امیدوار شد.

گفتنی است، در پایان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته سوم، تیم پانیک با کسب ۳۶ امتیاز صدرنشین گروه دوم مسابقات است و تیم‌های دارایی تهران با کسب ۳۳ امتیاز، ستاره صدرای تبریز با کسب ۳۲ امتیاز و داماش گیلان با کسب ۳۰ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم تا چهارم جدول ایستادند.

خبرنگار: احد حجامی

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *