پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 8:52 قبل از ظهر

کلاف سردرگم مالک داماش در انتخاب سرمربی!

انتخاب سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان به معضلی تبدیل‌شده و پس از فراهانی و برادران طباطبایی نوبت به مهابادی رسید که نشان دهد تمایلی برای سرمربیگری در تیم داماش گیلان ندارد.

به گزارش داماش یار، میثم ضابطی – درحالی‌که رقابت‌های لیگ دسته سوم به اوج خود رسیده و تنها سه هفته تا پایان این رقابت‌ها باقی‌مانده است، همه‌چیز مثل یک کلاف سردرگم شده است؛ کلافی که هر چه می‌گذرد بیشتر به‌هم‌بافته می‌شود تا نصیری یکی از سخت‌ترین دوران مدیریتش در داماش را سپری کند.

داماش گیلان که از فقدان کمیته فنی رنج می‌برد، با مشاوره افراد فاقد صلاحیت نتوانسته است انتخاب‌های صحیحی داشته باشد و حضور افراد ضعیف سبب شده تیمی که از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اینک برای صعود دست به دعا بردارد!

درحالی‌که داماش گیلان در هفته شانزدهم بایستی در دربی گیلان به مصاف پانیک تالش رقیب مستقیم خود در صعود برود، داریوش نصیری پس از قطع همکاری با اسماعیل زاهد ویشگاهی و عبدالله مرغوب هنوز نتوانسته سرمربی جدید لاجوردی پوشان را برگزیند.

طبق شنیده‌ها، محمد مختاری و سیامک فراهانی جزو گزینه‌های داریوش نصیری بوده‌اند که خیلی زود به درخواست مالک باشگاه پاسخ منفی دادند، برادران طباطبایی دیگر گزینه داماشی‌ها بودند که رغبتی برای حضور در این تیم نشان ندادند.

درحالی‌که شب گذشته به‌واسطه یکی از پیشکسوتان داماشی که در دور نخست مسابقات در کادر فنی تیم حضور داشتند، زمزمه‌های حضور داوود مهابادی در رأس کادر فنی داماش وجود داشت، این سرمربی نیز طبق شنیده‌ها به دلیل استخاره از پذیرش هدایت داماش گیلان سرباز زد!

پس از انصراف مهابادی، مجدداً گزینه‌های عجیب‌وغریبی برای هدایت داماش گیلان به گوش می‌رسند، گزینه‌هایی که یا تجربه سرمربیگری ندارند یا همانند سنگی بزرگ برای نزدن هستند!

داماش گیلان در ۴۸ ساعت اخیر توسط محمد طالبی، سعید اسماعیل‌پور و دیگر اعضای کادر باقی‌مانده زاهد ویشگاهی تمرین داده شد و اتلاف وقت در معرفی سرمربی سبب شده کمتر فردی جرئت قبول ریسک هدایت این تیم را داشته باشد.

گفتنی است، پیش‌ازاین نیز پس از استعفای مختاری از هدایت داماش گیلان، نام‌هایی نظیر افشین ناظمی، امید هرندی و مصطفی حاجتی برای هدایت داماش گیلان مطرح شدند ولی نهایتاً زاهد ویشگاهی به‌عنوان سرمربی لاجوردی پوشان برگزیده شد.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *