شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 6:58 قبل از ظهر

داماش برای صعود به مرحله پلی‌آف می‌جنگد/ حاشیه‌سازی مانع موفقیت داماش نمی‌شود!

سرمربی تیم بسکتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه خواهان رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به حواشی و بداخلاقی خواسته یا ناخواسته رسانه‌ای از سوی برخی رقبای داماش هستیم، گفت: تمرکز بازیکنان و کادر فنی داماش گیلان بر روی کسب بهترین نتیجه در دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور برای صعود به مرحله بعد است.

آرش بالازاده سرمربی تیم بسکتبال گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور داماش یار با اشاره به اینکه تمرکز تیم بر روی ارائه عملکرد باکیفیت و درخور نام داماش است، اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی با دوری جستن از حواشی سعی در ارائه عملکردی قابل‌تحسین و درخورشان داماش گیلان هستند.

وی با بیان اینکه تیم بسکتبال داماش گیلان تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است، افزود: در همان ابتدای مسابقات مهران رفعتی متولد ۷۸ و کسری محمدی متولد ۸۲ دو بازیکن باسابقه حضور در اردوی تیم ملی را به دلیل به مصدومیت از ناحیه کتف و زانو از دست دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال داماش گیلان با اشاره به معرفی بازیکنان جوان و آینده دار به بسکتبال استان و کشور خاطرنشان کرد: ارسطو داوران متولد ۸۰، جواد پورهادی متولد ۸۲ و آرمان فلاح زاده متولد ۸۳ با درخشش در تیم داماش به‌عنوان استعدادهای نوظهور به بسکتبال استان و کشور معرفی شدند.

بالازاده اولویت داماش را استفاده از بازیکنان جوان بومی در کنار بازیکنان باتجربه دانست و افزود: ترجیحمان استفاده از بازیکنان جوان بومی به‌جای بازیکنان جوان غیربومی بوده و تلاش کردیم این نفرات در کنار بسکتبالیست‌های باتجربه، تجربه‌اندوزی کنند.

وی با اشاره به اینکه سطح کیفی و سابقه بالا شرط حضور بازیکنان غیربومی در تیم بسکتبال داماش بوده، بیان کرد: تجربه بالای بازیکنان غیربومی باعث شد بازیکنان جوانمان پیشرفت ملموس‌تری داشته و به سطح فنی بسکتبال استان افزوده شود.

سرمربی تیم بسکتبال داماش گیلان با تأکید بر جوان‌گرایی تیم خاطرنشان کرد: تیم «داماش نوین» با میانگین سنی ۱۸ سال در راستای جوان‌گرایی و توجه ویژه به جوانان تشکیل‌شده و با ارائه نمایشی خیره‌کننده در لیگ بزرگ‌سالان استان گیلان پاسخ اعتمادمان را به‌خوبی داد.

بالازاده خواهان رسیدگی مراجع ذی‌صلاح به حواشی و بداخلاقی خواسته یا ناخواسته رسانه‌ای از سوی برخی رقبای داماش شد و افزود: سنگ‌اندازی در مسیر موفقیت باعث کم کردن سرعتمان در نیل به اهدافمان نخواهد شد و تمام تمرکز بازیکنان و کادر فنی داماش گیلان بر روی کسب بهترین نتیجه در دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور برای صعود به مرحله بعد و همچنین کسب بهترین نتیجه ممکن در لیگ بزرگ‌سالان گیلان است.

وی با تأکید بر اینکه پیروزی با ترکیب هشت‌نفره مقابل ملوان انزلی در لیگ بزرگ‌سالان گیلان اوج خاستگاه و تلاش داماشی‌ها بوده، افزود: حضور تأثیرگذار همکارانم آقایان پرتوی، امین زاده، جعفرزاده و باربد روح در کادر فنی و حضور تأثیرگذار جناب گل‌بند به‌عنوان مدیر فنی تیم در این مسیر انکارناپذیر است.

سرمربی تیم بسکتبال داماش گیلان حمایت‌های دکتر رفیعی ریاست محترم هیئت بسکتبال استان گیلان برای حضور در لیگ دسته یک کشور و مدیریت باشگاه داماش جناب نصیری بجهت ایجاد بستر فعالیت تیم بسکتبال داماش را قابل‌ستایش و قدردانی دانست و افزود: تیم بسکتبال داماش گیلان در دور برگشت مرحله دوم لیگ دسته یک کشور از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ اسفند در سالن ۶۰۰۰ نفری رشت به مصاف حریفان خود می‌رود.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *