شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 6:01 قبل از ظهر

داماش خواهان توجه و احترام بیشتر!

توجه شهردار و مجموعه شورای شهر رشت به ورزش به‌ویژه فوتبال می‌تواند برای هواداران زخم‌خورده شهر رشت دلگرم‌کننده باشد.

به گزارش داماش یار، دو تیم رشتی داماش گیلان و سپیدرود رشت در سال‌های اخیر همواره از چتر حمایتی شورای شهر و شهرداری رشت برخوردار بوده‌اند لیکن فوتبال دوستان #رشتی به‌ویژه طرفداران #داماش #گیلان انتظار توجه ویژه‌تری از سوی #شهردار_رشت و مجموعه شورای شهر #رشت نسبت به تیمشان را دارند.

#داماش_گیلان ظرف بیست روز آتی بایستی در مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته سوم به جنگ مدعیان برود، کمک‌های مالی و معنوی مجموعه شهرداری رشت در این برهه می‌تواند به قطار در حال حرکت داماش، سرعت بیشتری بخشیده و این تیم را در جنگ با مدعیان یاری رساند.

مصوبه کمک دویست میلیون تومانی به داماش گیلان گرچه امری پسندیده از سوی شهردار و شورای شهر رشت است لیکن تفاوت فاحشی نسبت به پرداختی‌های گذشته مجموعه شهرداری به تیم پرطرفدار داماش دارد!

یادمان نرود داماش گیلان به دلیل تنها سه میلیارد تومان، سهمیه لیگ یکی خود را ازدست‌داده و یک‌فصل بدون حضور در هیچ‌یک از سطوح فوتبال کشور روزگار گذرانده است.

اینک هواداران داماشی انتظار کمک مالی درخور این تیم را دارند، کمک مالی دویست میلیون تومان آن‌هم با لایحه‌ای «یک‌فوریتی» با توجه به بودجه شهرداری رشت نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی برای شهردار رشت و اعضای شورای شهر رشت قلمداد شود.

ضمن تشکر از شورانشیان و امیرحسین علوی، شهردار رشت، امید است مجموعه شورای شهر و شهرداری رشت هر چه سریع‌تر کمک مالی دویست میلیون تومانی را به داماش گیلان پرداخت کرده و در لایحه و مصوبه‌های آتی، توجه بیشتری به تیم پرطرفدار شهر باران مبذول دارند.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *