چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 9:42 قبل از ظهر

چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت کاور کشی شد/ مسؤول حفظ چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت کیست؟

با توجه به بارش برف از اواخر روز یکشنبه و تداوم آن در ۲۴ ساعت اخیر، مسؤولین ورزشگاه سردار جنگل رشت روی چمن را با کاورهای پلاستیکی پوشاندند تا کیفیت چمن زمین برای بازی روز چهارشنبه داماش مقابل آریو بام اسلامشهر حفظ شود.

به گزارش داماش یار، درحالی‌که طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی طی هفته اخیر آسمانی برفی را در شهر باران شاهد خواهیم بود، کاورکشی چمن زمین سردار جنگل رشت به دغدغه هواداران فوتبال دوستان رشتی به‌ویژه هواداران داماش تبدیل‌شده است.

مسؤولین باشگاه داماش گیلان از ارسال نامه‌ای از سوی کمیل رسولی، پیمانکار ورزشگاه سردار جنگل رشت خطاب به باشگاه داماش جهت کاور کشی زمین خبر داده و اعلام داشتند با حمایت این باشگاه و همکاری تعدادی از هواداران داماش و اعضای تیم جوانان پاس، تیم آینده‌سازان، کمیل رسولی و همچنین پرویز سلمانی اقدام به کاور کشیدن زمین چمن استادیوم سردار جنگل شد.
‌ از سوی دیگر، کمیل رسولی باشگاه داماش را مسؤول کاورکشی زمین با توجه به دیدار روز چهارشنبه این تیم می‌داند و در سلسله کامنت‌هایی در اینستاگرام، اعلام داشته است باشگاه از زیر بار مسؤولیت کاورکشی زمین چمن شانه خالی کرده است.

طبق ادعای رسولی و بنابر استوری‌های اینستاگرامی که در پیج شخصی خود قرار داده است، کاور چمن ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه آغازشده و به دلیل کمبود نیروی تا ساعت ۲۳:۳۰ به طول انجامیده است.

کاورکشی زمین چمن سردار جنگل پیش از دیدار مقابل آریو بام اسلامشهر باعث شده موقتاً داماش و سایر تیم‌های رشتی با خیالی آسوده از برف دی‌ماه گذر کرده و بتوانند بازی‌هایشان را در خانه برگزار کنند لیکن سؤال اساسی ذهن فوتبال دوستان را مشغول کرده است: «مسؤولیت کاورکشی زمین چمن سردار جنگل و عضدی رشت بر عهده کیست؟ باشگاه‌های رشتی، هیئت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان یا پیمانکار ورزشگاه؟»

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *