پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 4:38 قبل از ظهر

قایق‌های قدیمی و نداشتن اسپانسر مشکل قایقرانان گیلانی است

نایب‌قهرمان مسابقات مجازی ارگومتر قهرمانی داخل سالن آسیا گفت: سنبل‌های آبی باعث شده روئینگ سواران گیلانی نتوانند در انزلی تمرین کنند.

به گزارش داماش یار و به نقل از خبرگزاری دانا، هانیه خورسند و شکیبا وقوفی در روز نخست مسابقات مجازی ارگومتر قهرمانی داخل سالن آسیا به ترتیب در رقابت ۲۰۰۰ متر سنگین‌وزن و سبک‌وزن بانوان بزرگ‌سالان به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

هانیه خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا با اشاره به سطح کیفی نسبتاً بالای مسابقات مجازی ارگومتر قهرمانی داخل سالن آسیا اظهار داشت: این رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت مجازی به میزبانی هنگ‌کنگ برگزار شد و تیم ایران نخستین بار بود که در این رقابت‌ها شرکت کرد. پاروزنان چین، هنگ‌کنگ و ژاپن مهم‌ترین رقبایم در مسابقات قهرمانی آسیا بودند و من در ماده ۲۰۰۰ متر روئینگ سنگین‌وزن بانوان بزرگسالان با ثبت رکورد زمانی ۷:۲۳٫۷ دقیقه پس از پاروزن ژاپنی موفق به کسب نشان نقره شدم.

وی با اشاره به مشکلات تمرین در انزلی افزود: برای حضور در اردوی تیم ملی تمریناتش را در انزلی زیر نظر آرش بصارت دار آغاز کردم. به دلیل وجود سنبل‌های آبی و شرایط جوی نامساعد نتوانستم در یک ماه اخیر تمریناتم را در زادگاهم انزلی دنبال کرده و به‌ناچار در تهران به تمرین پرداختم. قایق‌های قدیمی شهر انزلی و نداشتن اسپانسر را دو مشکل اساسی در مسیر قهرمانی است و مسؤولین شهری و استانی بایستی توجه بیشتری به ورزش قایقرانی به‌ویژه روئینگ داشته باشند.

نایب‌قهرمان مسابقات مجازی روئینگ قهرمانی داخل سالن آسیا با اشاره به رقابتهای قهرمانی آسیا بیان کرد: تمریناتم را در تهران زیر نظر سولماز عباسی دنبال می کنم. هدفمان حضور در بازی‌های آسیایی بود ولی با تستی که قبل از برگزاری مسابقات مجازی روئینگ داخل سالن آسیا گرفته شد، سرمربی تیم ملی تصمیم بر حضورم در این رقابت‌ها (ارگومتر آسیا) گرفت.

خورسند درباره برنامه های آتی خود گفت: بیش از یک ماه است در اردوی تهران حضور پیدا دارم و از خانواده‌ دورم. بلافاصله پس از پایان مسابقات مجازی ارگومتر قهرمانی داخل سالن آسیا، برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی تمریناتم را زیر نظر خانم سولماز عباسی دنبال کرده و هدفم قهرمانی در این بازی‌ها است.

مطلب پیشنهادی

اطلاعیه باشگاه داماش: طلبکاران مراجعه کنند

باشگاه #داماش #گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *