چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 5:27 بعد از ظهر

شکست تیم بسکتبال داماش گیلان مقابل شیمیدر قم

تیم بسکتبال داماش گیلان در نخستین روز از رقابت‌های گروه ششم F لیگ دسته یک بزرگ‌سالان مردان مقابل شیمیدر قم تن به شکست ۵۸ بر ۷۴ داد.

به گزارش داماش یار، دو تیم بسکتبال مردان داماش گیلان و شیمیدر قم از ساعت ۱۷ روز شنبه در نخستین روز از رقابت‌های گروه ششم F لیگ دسته یک بزرگ‌سالان مردان در سالن شهدای بهزیستی قم به مصاف یکدیگر رفتند.

شیمیدری ها که چند سالی است در بسکتبال سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و تیم اولشان یکی از مدعیان لیگ برتر بسکتبال است، در لیگ یک مردان نیز پرفروغ ظاهر شدند و مقابل داماش گیلان به برتری ۷۴ بر ۵۸ دست پیدا کردند.

شاگردان آرش بالازاده در دومین گام روز یکشنبه ساعت ۱۵ به مصاف خانه بسکتبال قزوین می‌روند، آسمان‌خراش‌های داماشی روز سه‌شنبه در سومین و آخرین دیدار خود به مصاف شکلی تهران خواهند رفت تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود.

به گزارش داماش یار، رقابت‌های لیگ یک بسکتبال کشور در دو گروه شمال و جنوب برگزار می‌شود؛ در گروه شمال، تیم‌ها در هشت گروه دسته‌بندی ‌شده و تیم بسکتبال داماش گیلان در گروه F با تیم‌های شکلی تهران، شیمیدر قم و خانه بسکتبال قزوین هم‌گروه است.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *