جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 9:42 قبل از ظهر

مختاری: مستحق پیروزی مقابل صدرنشین لیگ بودیم/ داماش چشم‌انتظار حمایت شهرداری و شورای شهر بومی رشت است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه مقابل صدرنشین لیگ مستحق پیروزی بودیم، گفت: با توجه به حضور افراد خوش‌نام در مجموعه شورای شهر و شهرداری رشت و همچنین قول مساعد آقای دکتر علوی، امیدواریم چتر حمایتی مجموعه شورا و شهرداری بر سر داماش گسترانیده شود.

به گزارش داماش یار، محمد مختاری در پایان دیدار مقابل وحدت آغشت البرز با اشاره به اینکه مستحق پیروزی بودیم، اظهار داشت: بارندگی شب قبل از مسابقه باعث سنگینی زمین و فشار بیش‌ازاندازه به بازیکنانمان شد؛ موقعیت‌های پرشماری خلق کرده ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بازیکنان با تمام توان در زمین جنگیدند، گفت: بایستی روی نقاط ضعفمان کارکرده و در دیدار آتی باقدرت بیشتری در زمین حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به پنالتی سوخته داماش در نیمه نخست تصریح کرد: به‌جز صحنه مشکوک پنالتی در نیمه نخست، مشکل خاصی داوری مسابقه نداشت.

مختاری با تأکید بر اینکه مسؤولین شهری و استانی تا قبل از دیدار مقابل وحدت البرز به داماش کمکی نکرده‌اند، گفت: داماش مسیری را طی می‌کند که نیاز به حمایت همه‌جانبه دارد و مسؤولین در شرایط فعلی نیاز است به تیم پرهوادار گیلان زمین کمک کنند. کمک مسؤولین در ماه‌های آتی نمی‌تواند چندان گره‌گشا باشد و در حال حاضر نیازمند کمک‌های مسؤولین هستیم.

وی با اشاره به اینکه داماش و سپیدرود سرمایه‌های شهر رشت هستند، تصریح کرد: فوتبال می‌تواند از بسیاری بزهکاری‌های اجتماعی جلوگیری کرده و برای ساعاتی ده هزار رشتی را به خود سرگرم و دلگرم سازد، از شهردار محترم رشت و مجموعه شهرداری و شورای شهر رشت تقاضا داریم به تیم داماش کمک کرده و این تیم را ازنظر مالی و معنوی موردحمایت خود قرار دهند.

سرمربی تیم فوتبال بومی بودن شهردار رشت را موهبتی برای شهر باران دانست و افزود: با توجه به اینکه آقای دکتر علوی بومی هستند به‌خوبی از مشکلات شهر و به‌ویژه تیم‌های فوتبال شهر رشت آگاه هستند و امیدواریم با توجه به حضور ایشان و همچنین سایر افراد خوش‌نام در بدنه شهرداری و به‌ویژه شورای شهر رشت و همچنین قول مساعد آقای علوی، چتر حمایتی مجموعه شورا و شهرداری رشت بر سر داماش گیلان قرار گیرد.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *