چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 7:55 بعد از ظهر

مختاری: اعتراض هواداران علیه ناظر به‌حق بود/ با داماش و هوادارانش مشکل دارند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه اعتراض هواداران داماش علیه ناظر مسابقه به‌حق بوده است، گفت: چگونه است در سایر شهرها علاوه بر اینکه هواداران در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند با طبل و سایر ادوات نیز به تشویق می‌پردازند ولی در رشت ناظر مسابقه این‌طور سخت‌گیری و حاشیه‌سازی می‌کند؟

به گزارش داماش یار، محمد مختاری در نشست خبری پایان دیدار مقابل ستارگان سرخ تهران با اشاره به اینکه دو تیم داماش و ستارگان برای صدر جدول می‌جنگند، اظهار داشت: با شناخت کافی از تیم ستارگان مقابل این تیم به میدان رفته و می‌دانستیم ارسال‌های بلند به پشت مدافعینمان، حربه ستارگانی‌ها برای رسیدن به گل است.

وی با بیان اینکه داماش در اغلب دقایق نیمه نخست، مالک توپ و میدان بوده است، گفت: روی یک غافلگیری گل دریافت کردیم. بخشی از تمرینات هفتگی‌مان اختصاص به کارهای دفاعی دارد و در صحنه گل غافلگیر شدیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به سخت‌گیری ناظر مسابقه خاطرنشان کرد: هوادارانمان بدون اینکه تشویق و یا توهینی به تیم حریف داشته باشند مشغول تماشای مسابقه بوده و حتی تیم حریف نیز اعتراضی به حضور هوادارانمان نداشت ولی ناظر مسابقه بدون هیچ دلیل خاصی خواهان اخراج هواداران از ورزشگاه توسط نیروی محترم انتظامی شد!

مختاری با تأکید بر اینکه هواداران در سایر شهرها در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کنند، افزود: معلوم نیست جو رشت چگونه است که ناظران را می‌گیرد! ناظر مسابقه آن‌قدر به هواداران فشار وارد کرد تا صدای اعتراض هواداران بلند شود. اعتراض حق هوادار بوده و اگر بنده هم بودم علیه ناظر شعار سر می‌دادم.

وی با بیان اینکه وقتی اجازه حضور هوادار در ورزشگاه داده‌شده است نبایستی هوادار را از ورزشگاه بیرون کنند، تصریح کرد: توقف خانگی و کسب یک امتیاز بحث فنی بوده و مسائل فنی را به گردن می‌گیرم ولی این حاشیه‌سازی از سوی ناظر مسابقه روی جریان بازی تأثیرگذار بود. توقف بازی باعث شد بدن بازیکنان سرد شود و نتوانند قابلیت‌های خود را به‌طور کامل نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه قانون باید در تمام شهرها رعایت شود، افزود: چگونه است در سایر شهرها علاوه بر اینکه هواداران در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند با طبل و سایر ادوات نیز به تشویق می‌پردازند ولی در رشت ناظر مسابقه این‌طور سخت‌گیری و حاشیه‌سازی می‌کند؟

مختاری با بیان اینکه در طول سالیان اخیر همواره با هواداران داماش مشکل داشته‌اند، گفت: اگر با تیم داماش و هوادارانش مشکل‌دارید بگویید نمی‌خواهیم داماش باشد. هوادارانمان با مشقت فراوان خود را به ورزشگاه رساندند و ناظر مسابقه به بدترین شکل ممکن با هواداران برخورد کرد.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *