چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 0:44 قبل از ظهر

داماش گیلان ۱ – ۱ ستارگان سرخ؛ نوار پیروزی‌های سریالی داماش پاره شد

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم مقابل ستارگان سرخ تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و ستارگان سرخ تهران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم در ورزشگاه سردار جنگل رشت از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان محمد مختاری با ترکیب عرفان گودرز قلعه نوعی، مهرام دامادی، سامان فرزامپور، پیام توانایی، امیرمحمد پورطالمی، مهرگان گلبرگ، سیامک علیزاده، امید کلانتر، سعید طالبی (کاپیتان)، آرمان شکوری و رضا اعتمادی وارد زمین شدند.

داماشی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه ۳۰ توسط سعید طالبی به گل رسیدند؛ درحالی‌که دو تیم با همین نتیجه وارد رختکن شده و پس از استراحتی ۱۵ دقیقه‌ای آماده حضور در زمین شدند با پافشاری ناظر مسابقه مبنی بر عدم حضور تماشاگر، بازی در آغاز نیمه دوم دچار وقفه شد.

حمید قادری در دقیقه ۵۷ بازی را به‌تساوی کشانده و پسران شهر باران را غافلگیر کرد؛ محمد مختاری با تعویض‌های پیاپی سعی در تزریق نیروی تازه‌نفس به تیمش داشته و داماش را هجومی‌تر در زمین ارنج کرد.

اعتراض‌های پیاپی و حاشیه‌سازی سرمربی تیم ستارگان سرخ تهران باعث شد بازی در دقایقی به حاشیه کشانده شود و در پی این حاشیه‌سازی به امیرمحمد پورطالمی از سوی داور مسابقه کارت زرد نشان داده شد!

حملات داماش در ادامه ثمری در برنداشته و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *