شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 7:17 قبل از ظهر

کامبک خانگی داماش با تعویض طلایی سرمربی

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم مقابل میهمان خود گرین کشاورز نهاوند به برتری دو بر یک رسید.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و گرین کشاورز نهاوند از هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته سوم در مرحله نخست این مسابقات از ساعت ۱۴ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

محمد مختاری با ترکیب عرفان گودرز، مهدی رحمانی، سامان فرزامپور، حسام یعقوبی، پژمان نجات، مهرگان گلبرگ، محمد طالبی (کاپیتان)، میثم میرپسندیده، آرمان شکوری، سعید طالبی و رضا اعتمادی تیمش را به زمین مسابقه فرستاد.

بازی با میدان‌داری داماشی‌ها آغاز شد ولی این کشاورز بود که در همان دقایق نخستین مسابقه به گل دست پیدا کرد؛ این گل خیلی زود توسط آرمان شکوری در دقیقه ۱۱ مسابقه پاسخ داده شد.

در ادامه دو تیم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و در نهایت با تساوی یک‌بریک راهی رختکن شدند.

نیمه مربیان از آن تیم فوتبال داماش و سرمربی‌اش بود! محمد مختاری با تعویض‌های طلایی خود ورق را برگرداند و امید کلانتر یار تعویضی داماش در دقایق پایانی مسابقه موفق شد گل دوم و برتری داماش را به ثمر برساند؛ محمدمهدی رحمانی در اواخر مسابقه به دلیل درگیری با بازیکنان تیم حریف از زمین مسابقه اخراج شد.

دیدار دو تیم با برتری دو بر یک داماش گیلان خاتمه یافت و پسران شهر باران در نخستین بازی رسمی در ورزشگاه خانگی با سرمربی‌گری محمد مختاری به پیروزی دست پیدا کردند.

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *