جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 10:40 بعد از ظهر

هادی پور: مسؤولین شهری و استانی حتی یک تماس تلفنی نگرفتند/ اشتباه پزشکی می‌توانست آینده ورزشی‌ام را نابود کند

ملی‌پوش المپیکی تکواندو کشورمان با اشاره به اینکه شهردار رشت و استاندار گیلان بعید است وی را بشناسند، گفت: تشخیص پزشکان در نوع مصدومیتش اشتباه بوده و می‌توانست آینده ورزشی‌اش را تباه کند.

به گزارش داماش یار، آرمین هادی پور در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به اینکه یک هفته پس از المپیک توکیو، پایش را به تیغ جراحان سپرده، اظهار داشت: المپیک را با مصدومیت به پایان رساندم و تقریباً چهار ماهی می‌شود دوران نقاهت پس از عمل را سپری می‌کنم.

وی با بیان اینکه شش ماه پیش از المپیک دچار مصدومیت از ناحیه پا شده، گفت: پزشکان بر طبق ام آر آی تشخیص پارگی از ناحیه پی سی ال دادند و بنده به نظر پزشکان اعتماد کردم درحالی‌که برج ۱۱ سال گذشته پاهای بنده کامل پاره شده (پارگی از نوع رباط صلیبی ای سی ال) و تشخیص پزشکان اشتباه بود.

یکی از دو ملی‌پوش تکواندو مردان کشورمان در المپیک توکیو با تأکید بر اینکه تشخیص اشتباه پزشکان می‌توانست آینده ورزشی برترین ورزشکار دانشجویان جهان را نابود کند، افزود: به دلیل حفظ سهمیه کشورمان به‌ناچار در المپیک حضور پیدا کردم.

هادی پور با بیان اینکه پس از بازگشت از المپیک تنها دو مسؤول آن‌هم برای گرفتن عکس یادگاری با وی تماس برقرار کرده، خاطرنشان کرد: انتظاری از مسؤولینی که در زمان قهرمانی سراغی از بنده نمی‌گرفتند ندارم چه برسد در این برهه که دوران نقاهت پس از عمل را سپری می‌کنم!

حُسنِ ختام مصاحبه تلویزیونی هادی پور گلایه از مسؤولین شهری و استانی بوده و وی با اشاره به اینکه شهردار رشت و استاندار گیلان بعید است ملی‌پوش رشتی را بشناسند در حال ادامه گفت‌وگو بود که در این لحظه مجری تلویزیونی شبکه باران حرف‌های برترین ورزشکار دانشجو دهه اخیر میلادی (۲۰۲۰–۲۰۱۰) را قطع می‌کند! و می‌گوید مسؤولین به‌زودی از شما تجلیل کرده و کم‌کاری از سوی رسانه‌ها است!

مطلب پیشنهادی

اطلاعیه باشگاه داماش: طلبکاران مراجعه کنند

باشگاه #داماش #گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *