شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 3:40 بعد از ظهر

تمرینات داماش از هفته آینده با برگزاری تست آغاز خواهد شد

سرمربی جدید داماشی ها خبر از شروع تمرینات این تیم در هفته آتی داد.

به گزارش داماش یار، محمد مختاری سرمربی جدید داماش با پاسخ به سوالات مطرح شده به تشریح اهداف و برنامه های خود پرداخت و گفت: لازم می دانم که ابتدا از آقای داریوش نصیری مالک محترم باشگاه جهت احیای این تیم محبوب تشکر کنم و همچنین یک تشکر صمیمانه از سیامک فراهانی داشته باشم که سال گذشته زحمات زیادی را برای تیم کشید.

مختاری گفت: بررسی ها و مذاکرات جهت انتخاب کادرفنی انجام شده است و به زودی مربیان مدنظر را جهت عقد قرارداد به باشگاه اعلام خواهم کرد و همچنین تمرینات ما از هفته آینده آغاز خواهد شد که جلسات ابتدایی به ارزیابی و تست متقاضیان پرداخته خواهد شد.

کاپیتان سابق داماش در پاسخ به بخشی دیگر از سوالات خبرنگاران خاطرنشان شد: بنده مدرک B مربیگری را دارم و مشکلی برای نشستن بر روی نیمکت ندارم و همچنین بعد از جذب بازیکنان مورد نیاز تصمیم می گیرم که آیا به عنوان مربی بازیکن ادامه بدهم یا نیازی نخواهد بود و این بستگی به شرایط تیم در نقل و انتقالات خواهد داشت.

وی در پایان گفت: سعی می کنیم شاکله اصلی تیم را از بازیکنان فصل گذشته تشکیل بدهیم و کمبودهای موجود را با در نظرگرفتن بضاعت مالی باشگاه اقدام به جذب بازیکنان مدنظر کنیم./ روابط عمومی باشگاه داماش

درباره ی Damash Admin

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *