جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 5:07 قبل از ظهر

شاد: بضاعت مالی باشگاه قادر به پاسخگویی درخواست های فراهانی نبود

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان با اشاره به خرید سهمیه حضور در لیگ سه گفت: در این مدت جهت خرید سهمیه لیگ سه با تیم های زیادی در سطح کشور از جمله اصفهان، قم، تهران، خورموج و … مذاکره داشتیم که در نهایت موفق به خرید و گرفتن مجوز خروج از استان تیم فوتبال کانیاو اشنویه شدیم.

به گزارش داماش یار، دکتر اسماعیل شاد در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تکرار تجربیات تلخ گذشته از خرید امتیاز تشریح کرد: تمام مبلغ توافق شده در قرارداد توسط مالک محترم پرداخت شد و حتی در دفترخانه هم به صورت رسمی ثبت شد و با آنکه بیش از یک ماه از عقد قرارداد پیش خرید این امتیاز گذشته بود اما تا نهایی شدن انتقال امتیاز اعلام نکردیم.

شاد با قدردانی از زحمات سرمربی پیشین داماش، گفت: بضاعت مالی باشگاه قادر به پاسخگویی درخواست های سیامک فراهانی نبود و در واقع تنها معذورات مالی منجر به جدایی فراهانی از داماش شد.
وی ادامه داد: با بررسی جمعی جهات و با احترام به تمام مربیان استان، باشگاه داماش به این نتیجه رسید که این فرصت را به محمد مختاری بدهد که جوانی خود را در این تیم سپری کرد.
مدیرعامل داماش در پاسخ به سوالی در خصوص تشکیل تیم بسکتبال داماش اذعان داشت: به دلیل ارتباط و مساعدتی که دکتر رفیعی رییس هیات بسکتبال استان داشتند تفاهم نامه ای مابین باشگاه و هیات بسکتبال منعقد شد تا همچون سپیدرود و ملوان، تیمی با نام داماش در لیگ دسته اول بسکتبال شرکت کند.

وی در ادامه گفت: جهت اطلاع اصحاب رسانه و هواداران داماش باید عرض کنم با مساعدت و پیگیری های رئیس هیات بسکتبال، هیچ گونه بار مالی برای باشگاه داماش نخواهد داشت و با توجه به سابقه تیمداری داماش در بسکتبال، در واقع از برند این تیم محبوب برای شرکت در مسابقات استفاده می شود./ روابط عمومی باشگاه داماش

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *