یکشنبه , 18 شهریور 1403 - 3:50 قبل از ظهر

برتری قاطعانه داماش گیلان مقابل خوشه‌طلایی

تیم فوتبال داماش گیلان در دیدار مرگ و زندگی موفق شد به برتری پرگل سه بر صفر مقابل خوشه‌طلایی دست یابد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و خوشه‌طلایی در هفته سی و سوم لیگ یک فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یکدیگر رفتند.

سعید ابراهیم‌پور، سیامک علیزاده، مجتبی بیژن، آرمان لطف خدا، حسین خیری، بلال میرزاعلی، سجاد قلی‌بیگی، محمد رستمی، حسین ابراهیمی، رضا پورمهدی و رضا زاهد تبار به عنوان نفرات داماش بازی را استارت زدند.

پسران شهر باران مقابل قعرنشین لیگ بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود در دقیقه ۱۸ با ضربه استادانه حسین ابراهیمی به گل رسیدند.

داماش گیلان در طول بازی هرگز چهره یک تیم تدافعی را از خود نشان نداد و با ارائه یک بازی شناور سعی در افزایش گل داشت.

نیمه نخست با تک گل ابراهیمی خاتمه یافت. داماش در نیمه دوم نیز موقعیت‌های پرشماری روی دروازه خوشه خلق کرد و دو بار در دقایق ۶۸ از روی نقطه پنالتی توسط سیامک علیزاده و ۷۸ توسط رضا زاهدتبار به گل رسید.

به‌رغم برتری سه بر صفر داماش گیلان مقابل خوشه طلایی که نخستین پیروزی خارج از خانه پسران شهرباران به شمار می‌رود، جایگاه این تیم در جدول بدلیل برتری شهرداری آستارا و دریا بابل تغییر نکرد؛ لیکن نکنه حائز اهمیت این است در دیدارهای هفته پایانی داماش گیلان در خانه از سایپا میزبانی می‌کند ولی شهرداری آستارا و دریا بابل در دیدارهایی دور از خانه به‌ترتیب به مصاف نفت و گاز گچساران و چادرملو اردکان می‌روند.

انتهای پیام/ادمین

مطلب پیشنهادی

داماش با برد به استقبال لیگ یک می‌رود

تیم فوتبال داماش گیلان در دیداری تدارکاتی مقابل امیدهای نفت تهران به برتری پرگل شش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *