یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403 - 2:24 قبل از ظهر

داماش گیلان ۱ – ۱ فجر سپاسی؛ تساوی لحظه آخری پسران شهر باران

تیم فوتبال داماش گیلان با تساوی لحظه آخری مقابل فجر شهید سپاسی شیراز موفق شد یک امتیاز ارزشمند در دیداری خانگی کسب کند.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

علی نظرمحمدی تیمش را با ترکیب اشکان توانا، آرمین انبساطی، سجاد قلی‌بیگی، رضا زاهد تبار، سعید طالبی، عباس کندل، پژمان نجات، حسین خیری، محمد رستمی، سعید دلاور و سپهر سیمان پور به میدان فرستاد.

در سوی مقابل مهدی رجب‌زاده فجر شهید سپاسی شیراز را با ترکیب علی غلام‌زاده محمدرضا شیرزادی آرام عباسی میثم مرادی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، محمدرضا فلاحیان، عرفان پورافراز، علی فتحی، محسن سیفی و مهدی شریفی ارنج کرد.

نیمه نخست مسابقه برای داماشی‌ها چنگی به دل نزد و عرفان پورافراز برتری یک‌نیمه‌ای را برای تیم مهمان به ارمغان آورد.

داماشی‌ها که همچنان با پنجره بسته و عدم ثبت قرارداد بازیکن جدید در نیم‌فصل دوم دست‌وپنجه نرم می‌کنند در ۲۰ دقیقه پایانی مسابقه با تعویض‌های طلایی علی نظرمحمدی بازی هجومی مقابل تیم مدعی فجر را ارائه دادند و مزد حملاتشان را در دومین دقیقه از وقت‌های اضافی گرفتند.

پسران شهر باران در دقیقه ۹۰+2 صاحب یک ضربه پنالتی شدند و سیامک علیزاده استادانه موفق شدند برخلاف جهت دروازه‌بان توپ را به تور دروازه بچسباند تا یک امتیاز ارزشمند برای داماش گیلان به ارمغان بیاورد.

 

 

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *