شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 8:14 بعد از ظهر

پشت پرده بسته شدن پنجره نقل‌وانتقال داماش گیلان

پنجره نقل‌وانتقالاتی داماش گیلان به دلیل شکایت سه مربی سابق این باشگاه بسته‌شده است.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان در فصل نقل‌وانتقالانی هفت بازیکن خود را ازدست‌داده است؛ داماشی‌ها برای جایگزینی نفرات جداشده با گزینه‌های مدنظر سرمربی تیم مذاکراتی را انجام داده‌اند لیکن به دلیل بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالانی نتوانستند با بازیکنان مدنظر قرارداد ببندند.

بهزاد داداش زاده و فرشاد پیوس سرمربیان اسبق داماش و مرتضی کرمانی مقدم دستیار پیوس سه شاکی باشگاه داماش بوده و پنجره نقل‌وانتقالانی به دلیل شکایت این سه مربی بسته است.

هواداران داماشی انتظار دارند این نفرات به دلیل شرایط بحرانی داماش چند ماهی به این باشگاه فرصت دهند و طلب خود را کمی دیرتر مطالبه کنند. بهزاد داداش زاده رشت بوده و از تیم داماش گیلان (استقلال رشت) چهره شده و به فوتبال ملی راه یافت.

داداش زاده با تیم فوتبال داماش گیلان نیز در معیت سرمربیگری توانست چهره شود و مهلت دادن به باشگاه، انتظار بالایی از وی نیست.

فرشاد پیوس و مرتضی کرمانی مقدم دیگر شاکیان باشگاه هستند؛ با توجه به اینکه عمده موفقیت‌های پیوس در دوران سرمربیگری‌اش در تیم‌های گیلانی رقم خورده، انتظار می‌رود به خاطر مردم گیلان و هواداران پرشمار داماش گیلان به این باشگاه مهلت چندماهه دهد. این انتظار به دلایل مشابه از کرمانی مقدم نیز می‌رود و امید است با ازخودگذشتگی این سه مربی اسبق داماش، باشگاه بتواند در فصل نقل‌وانتقالانی اقدام به جذب بازیکنان جدید کند.

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *