جمعه , 14 اردیبهشت 1403 - 3:06 بعد از ظهر

سایپا ۱-۰داماش گیلان؛ کابوس شکست‌های خارج از خانه تمامی ندارد!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته پایانی نیم‌فصل نخست با نتیجه یک بر صفر مقابل سایپا تن به شکست داد.

به گزارش داماش یار و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا کرج در هفته پایانی نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک فوتبال در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم میزبان با ترکیب فرزاد طیبی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، پوریا بالی‌لاشک، سعید کریمی، میلاد کمندانی، رامین آقالو، علی سبحانی، محمود شفیعی، احسان جودکی و امیرحسین کریمی وارد زمین شد.

در سوی مقابل شاگردان کلانتری با ترکیب اشکان توانا، آرمان لطف خدا، حسین خیری، پژمان نجات، آزاد جعفرزاده، محمد رستمی، سجاد قلی‌‌بیگی سپهر سیمان‌پور، رضا زاهد تبار، علی مصطفایی و رضا ‌پورمهدی وارد زمین شدند.

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند ولی این داماش بود که موقعیت‌های خطرناک‌تری رو دروازه حریف خلق کرد.

مهم‌ترین اتفاق مسابقه در نیمه نخست در ثانیه‌های پایانی این نیمه رقم خورد؛ ارسال مواج پژمان نجات در محوطه جریمه منجر به برخورد با دست مدافع سایپا شد ولی داور بی‌اعتنا از این صحنه گذر کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل زمین را ترک کنند.

نیمه دوم با حملات سایپا آغاز شد و تیم میزبان نبض بازی را در دست گرفت. داماشی‌ها که آقاخان را جایگزین سیمان‌پور کرده بودند نتوانستند بازی خوب خود در نیمه نخست را در آغاز نیمه دوم تکرار کنند.

کلانتری در دقیقه ۷۱ با انجام سه تعویض دیگر سعی کرد جریان بازی را عوض کند؛ مجتبی بیژن، محمد خرم الحسینی و عباس کندل جایگزین نجات، جعفرزاده و قلی بیگی شدند.

امیرحسین یوسفی پنجمین بازیکن تعویضی است که جایگزین پورمهدی شد.

داماش گیلان با تغییر آرایش تیمی سعی در ارائه بازی درگیرانه و استفاده از ضد حملات به واسطه سرعت بالای مهاجمینش دارد.

داماش در دقایق پایانی بازی را به تعادل کشاند ولی این سایپا بود که در دومین دقیقه وقت اضافی گل برتری را به ثمر رساند تا شکستی دیگر در کارنامه داماش ثبت شود.

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *