پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 2:27 قبل از ظهر

دیدار داماش گیلان – نفت و گاز گچساران به تعویق می‌افتد؟

دیدار تیم فوتبال داماش گیلان مقابل نفت و گاز گچساران به‌دلیل نبود شرایط پروازی در هاله‌ای از ابهام قرارگرفته و یحتمل لغو شود.

به گزارش داماش یار، تیم فوتبال داماش گیلان قرار است در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال به مصاف نفت و گاز گچساران برود.

به دلیل عدم پرواز مستقیم به گچساران، باشگاه داماش گیلان با تدارک پروازی اختصاصی (چارتر) قصد عزیمت به گچساران را داشت ولی به‌دلیل مشکل سوخت‌گیری هواپیما در گچساران این پرواز در ساعات پایانی لغو شد.

در واپسین ساعات روز یکشنبه دوازدهم آذرماه، از سوی مسؤولین هواپیمایی به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به‌دلیل مشکل «سوخت‌گیری در گچساران» امکان پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود نداشته و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد.

به‌هرتقدیر، داماشی‌ها مسیر دیگری برای عزیمت به گچساران را انتخاب کردند؛ سفر زمینی با یک دستگاه اتوبوس از رشت به تهران و سپس پرواز از تهران به شیراز و نهایتاً سفر زمینی از شیراز به گچساران تنها راه باقی‌مانده برای داماش بود.

پسران شهر باران امروز (دوشنبه) با یک دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و در‌حالی‌که عازم فرودگاه بودند در اتفاقی عجیب که معمولاً در فوتبال کشورمان کم هم رخ نمی‌دهد! خبر رسید که پرواز «تهران-شیراز» نیز به دلیل نقص فنی هواپیما لغو شده است!‌

مع‌ذلک کاروان تیم فوتبال داماش گیلان پس از چندین ساعت معطلی در فرودگاه مهرآباد نتوانستند پرواز جایگزینی برای عزیمت به شیراز پیدا کنند. همچنین امکان رفتن تیم داماش با اتوبوس به گچساران نیز با توجه به بعد مسافت و زمان کم برای رسیدن به این شهر وجود نداشت و بالاجبار داماشی‌ها تا لحظه نگارش خبر در فرودگاه مهرآباد سرگردان بوده و قرار است به‌ رشت بازگردند.

بایستی دید با توجه به شرایط غیرقابل‌پیش‌بینی پروازی و عدم امکان پرواز مستقیم به گچساران، دیدار داماش مقابل نفت و گاز با تعویق مواجه خواهد شد؟

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *