چهارشنبه , 12 اردیبهشت 1403 - 6:39 بعد از ظهر

شهر راز ۱ – ۰ داماش گیلان؛ شکست ثانیه‌های پایانی داماش با چاشنی پنالتی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل شهر راز شیراز تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال شهر راز شیراز و داماش گیلان در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

عبدالنبی پورخلف به‌عنوان داور و حسین بهوندی، وحید امیری و محمدجواد عبداللهی به‌عنوان کمک‌های پورخلف وظیفه قضاوت دیدار را بر عهده دارند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، محسن انبساطی، محمد رستمی، امید پورقنبری، حسین خیری، رضا زاهد تبار، پژمان نجات و امیرحسین یوسفی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل، مهرداد بشاگردی، محمد امینی، جواد نصیر، محمدرضا فیروز زاده، میلاد غریبی، پیمان نامور، محمدعلی صفیا، روح‌الله صفویان پور، رضا آقا بابایی، مجید بهروز برشنه و فرزان دانا شاگردان ستار زارع را تشکیل دادند.

دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و در نیمه نخست بازی پایاپای ثمری جز تساوی بدون گل در بر نداشت. نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان نیز تفاوتی با نیمه نخست مسابقه نداشت و دو تیم زور چربش بر یکدیگر را نداشتند.

مهم‌ترین اتفاق مسابقه در دقیقه ۹۰ رقم خورد! داماش گیلان صاحب یک ضربه ایستگاهی شده و سانتر مواج پژمان نجات درحالی‌که موقعیت خوبی برای جعفرزاده مهیا کرده بود با سرنگونی مدافع پیش‌تاخته داماش در محوطه جریمه شهر راز توأم شد.

داور مسابقه دستور به ادامه مسابقه داد و توپ ثانیه‌هایی بعد در محوطه جریمه داماش منجر به صحنه‌ای مشکوک شد تا داور مسابقه برخورد توپ به مجتبی بیژن را اعلام پنالتی کند. این پنالتی توسط پیمان نامور تبدیل به گل شد تا شکستی دیگر برای داماش گیلان رقم بخورد.

انتهای پیام/۱۳۱

 

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *