سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 3:37 بعد از ظهر

تساوی خانگی داماش گیلان مقابل پارس جنوبی جم

دو تیم فوتبال داماش گیلان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور بیش از هشت هزار تن از هوادارانی داماشی در هفته نهم رقابت‌های لیگ یک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

مسعود پورمحمد، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، محسن انبساطی، محمد خرم الحسینی، مهدی رستمی، محمد رستمی، رضا زاهدتبار، پژمان نجات و علیرضا مصطفایی شاگردان علی نظرمحمدی در دیدار مقابل پارس بودند.

در سوی مقابل مسلم حق‌شناس، پویا سیف پناهی، کنعان طاهرنژاد، علی خدادادی، احمد نصیری، حمیدرضا نادری، مرتضی خراسانی، علی دشتی، حمدالله ابدام، حسین مددی و میلاد سوری شاگردان امید روان‌خواه در پارس جنوبی جم را تشکیل دادند.

دیدار دو تیم تحت تأثیر تشویق شدید بیش از شش هزار هوادار داماشی آغاز شد. پارسی‌ها در دقایق نخستین مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند ولی این داماش بود که خیلی زود به‌واسطه حمایت هوادارانش بازی را به تعادل کشاند.

داماش برای خلق نخستین موقعیت جدی خود نیاز به ۲۲ دقیقه زمان داشت؛ پاس پشت مدافعین مصطفایی سبب شد زاهدتبار در موقعیتی ایده آل قرار گیرد و ضربه چیپ مهاجم داماش با واکنش حق‌شناس به کرنر رفت.

پس‌ازاین کرنر داماشی‌ها برشدت حملاتشان افزودند و کرنر مواج پژمان پس از کش‌وقوس روی دروازه حریف با چرخش سر جعفرزاده در دقیقه ۲۵ به گل نخست مسابقه منجر شد.

داماشی‌ها پس از گل نخستشان پا پس نکشیدند و حملات پردامنه‌ای تدارک دیدند؛ شوت سرکش زاهدتبار در دقیقه ۳۰ مسابقه به دیرک عمودی دروازه برخورد کرد و داماشی‌ها با بدشانسی از رسیدن به گل دوم تیمشان محروم شدند.

پارسی‌ها در دقایق پایانی مسابقه به آب‌وآتش زدند و اگر رشادت پورمحمد و کمی چاشنی شانس نبود گل تساوی را دریافت می‌کردند.

داماشی‌ها در ثانیه‌های پایانی با شوتی سرکش توسط خرم الحسینی یک بار دیگر دیرک دروازه حریف را به لرزه درآوردند. پیروزی یک بر صفر داماش حسن ختام نیمه نخست مسابقه بود.

نیمه دوم با غافلگیری داماش گیلان آغاز شد؛ تیم میهمان خیلی زود در دقیقه ۴۸ روی یک ضربه ایستگاهی توسط حمدالله ابدام به گل تساوی دست پیدا کرد.

پس از گل تساوی پارس جم بازی متعادل دنبال شد و دو تیم با ارائه بازی درگیرانه سعی در دیکته قدرتشان به حریف داشتند.

حملات پردامنه داماشی‌ها در دقایق پایانی مسابقه منجر به دو صحنه مشکوک به پنالتی شد که داور مسابقه در کمال تعجب از اعلام پنالتی خودداری کرد.

دیدار دو تیم در پایان با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *