پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403 - 11:20 بعد از ظهر

شکست داماش گیلان در روزی که چهره تیم بازنده را نداشت

داستان پنالتی‌های مشکوک علیه تیم داماش این بار در دقایق پایانی بازی داماش در مقابل مس شهربابک اتفاق افتاد تا داماش در دقیقه ۹۵ دست‌خالی از شهربابک بازگردد.

به گزارش داماش یار و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، دو تیم فوتبال داماش گیلان و مس شهربابک در هفته هشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان علی نظرمحمدی با ترکیب مسعود پور محمد، مجتبی بیژن، مهدی رستمی، پژمان نجات، حسین خیری، سید حسین حق‌شناس، محمد رستمی، آرمين انبساطی، علیرضا مصطفایی، سید محمد خرم الحسینی و سعید طالبی وارد زمین شدند.

داماش گیلان در هفته گذشته توانست نخستین پیروزی را در خانه در مقابل خلیج‌فارس ماهشهر به دست بیاورد. بازیکنان داماش در همان لحظات اولیه بازی در استرس بازی قرار داشتند که نخستین گل تیم شهربابک توسط حمید گلزاری به ثمر رسید.

داماش حملاتی را بر روی دروازه تیم شهربابک تدارک دید اما مصدومیت‌ها بازهم گریبان تیم داماش را گرفت تا در نیمه نخست بازی مسعود پورمحمد دروازه‌بان تیم داماش و حسین حق‌شناس به دلیل مصدومیت تعویض شدند و حملات داماش نتیجه‌ای نداشت تا بازی در نیمه نخست با برتری تیم مس شهربابک به پایان برسد.

نیمه دوم مسابقه داماشی‌ها درحالی‌که حملاتی را تدارک می‌دیدند این مس شهربابک بود که روی غافلگیری مدافعان داماشی در دقیقه ۵۲ توسط محمدجواد عباسی به گل دست پیدا کرد.

داماشی‌ها پس از دریافت گل دوم به خود آمده و حملاتی کوبنده تدارک دیدند. نخستین گل داماش در دقیقه ۶۳ توسط مجتبی بیژن از روی ارسال ضربه ایستگاهی به دست آمد.

داماشی‌ها پس از گل دوم صاحب موقعیت‌های زیادی شدند که درنهایت  گل دوم را در دقیقه ۸۴ توسط امید پورقنبری از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند تا بازی به‌تساوی کشیده شود.

بازهم داماش حریف داوری نشد و در دقیقه ۹۵ بازی داور برای تیم مس شهربابک یک ضربه پنالتی مشکوک گرفت که بازیکنان مس شهربابک توانستند توپ را به گل تبدیل کنند تا بازی با برتری سه بر دو تیم مس شهربابک به پایان برسد.

انتهای پیام/

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *