سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 11:47 قبل از ظهر

تساوی در ثانیه‌های پایانی؛ پسران شهر باران همچنان در حسرت کسب پیروزی

تیم فوتبال داماش گیلان در ثانیه‌های پایانی وقت‌های اضافی بازی برده را با تساوی عوض کرد و نتوانست نخستین پیروزی فصل را کسب کند.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و دریا بابل در هفته پنجم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سیامک فراهانی با ترکیب مسعود پورمحمد، مصطفی آقاجانی، مجتبی بیژن، سعید دلاور، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، محسن انبساطی، سید محمد خرم‌الحسینی، رضا پورمهدی، حسین خیری و رضا زاهد تبار وارد زمین شدند.

در سوی یونس گراییلی، علی محسن زاده، صالح غلامی، امید منصوری، سینا خادم پور، میلاد ابطحی، امیرحسین باقرپور، محمدحسین باباگلی، معین قربانی، محمد صابری پور، ابوالفضل آذرنوشان و مسعود اسدی را به میدان فرستاد.

دیدار دو تیم مطابق انتظار با حملات تیم فوتبال داماش گیلان آغاز شد؛ بیش از چهار هزار هوادار داماشی خود را تا پیش از شروع مسابقه به ورزشگاه رساندند.

داماش گیلان مزد حملات خود را با تصاحب یک ضربه پنالتی روی حرکت تکنیکی خرم الحسینی گرفت و همین بازیکن پشت ضربه ایستاد. ضربه کم‌رمق خرم الحسینی توسط گلر دریا بابل مهار شد و در ادامه روی توپ برگشتی مجتبی بیژن نیز نتوانست دروازه تیم میهمان را باز کند.

داماشی‌ها پس از هدر رفتن پنالتی ناامید نشده و به حملاتشان ادامه دادند؛ در سوی مقابل دریا بابل نیز چشم به ضد حملات دوخته و خطرناک ظاهر می‌شود.

نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

در وقت استراحت بین دونیمه از سه لیدر داماش گیلان، مرتضی مهدوی، سالار حقی پرست و آرمان عشقی از سوی نیروی انتظامی تقدیر به عمل آمد.

نیمه دوم مسابقه به‌سان نیمه نخست با حملات داماش گیلان آغاز شد. در نیمه دوم حسین حق‌شناس جایگزین سعید دلاور شد و پسران شهر باران آرایشی هجومی‌تر به خود گرفتند.

حملات پردامنه داماشی‌ها در دقیقه ۷۸ به ثمر نشست؛ پاس پشت دفاع انبساطی و فرار حق‌شناس چاره‌ای جز خطا برای مدافع دریای بابل نگذاشت و یک ضربه پنالتی به سود داماش از سوی داور اعلام شد.

امید پورقنبری در دقیقه ۸۰ بر خلاف جهت دروازه بان توپ را به تور دروازه می‌چسباند و بدین ترتیب داماشی‌ها مزد حملاتشان را می‌گیرند.

درحالی‌که تماشاگران منتظر سوت پایان مسابقه بودند در ثانیه‌های پایانی تیم بابلی گل تساوی را به ثمر رساند و داماشی‌ها همچنان طلسم نبردن‌هایشان پابرجا باقی ماند.

انتهای پیام/م

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *