سه شنبه , 11 اردیبهشت 1403 - 5:03 بعد از ظهر

دومین شکست داماش در شیراز رقم خورد

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل فجر شهید سپاسی تن به شکست دو بر صفر داد.

به گزارش داماش یار و به نقل از روابط عمومی باشگاه داماش گیلان، دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در هفته دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سیامک فراهانی با ترکیب اشکان توانا، مجتبی بیژن، آزاد جعفرزاده، سعید طالبی، پژمان نجات، سجاد قلی‌بیگی، محمد رستمی، امید پورقنبری، عباس کندل، حسین خیری، آرمین انبساطی وارد زمین شدند.


در سوی مقابل شاگردان مهدی رجب‌زاده با ترکیب علی غلام‌زاده، محمد آژیر، محمدعلی کاظمی، آرام عباسی، حمید ملکی، حامد بحیرایی، سعید زارع، عرفان پورافراز، محمدرضا فلاحیان، عباس بوعذار، ابوالفضل بابایی پای به میدان گذاشتند.


دو تیم در هفته ابتدایی لیگ یک مقابل رقبای خود تن به شکست داده و برای جبران پای به هفته دوم گذاشتند. ۱۵ دقیقه ابتدایی مسابقه بدون خلق موقعیت خاصی سپری شد ولی رفته‌رفته این تیم میزبان بود که توپ و میدان را در اختیار گرفت.


شاگردان رجب‌زاده در دقیقه ۲۵ مسابقه روی سانتر بوعذار و ضربه تمام‌کننده آژیر به گل دست پیدا کردند. دیدار دو تیم در نیمه نخست با همین تک‌گل به پایان رسید.


نیمه دوم ملقب به نیمه مربیان چندان باب میل داماشی‌ها آغاز نشد و این فجر بود که تحت حمایت هوادارانش بازی را در دست گرفت.


داماش در ۳۰ دقیقه پایانی مسابقه رفته‌رفته از فشار تیم میزبان خارج‌شده و سعی در دیکته بازی خود بر حریف داشت. شاگردان فراهانی برشدت حملات خود در دقایق پایانی مسابقه افزودند ولی یک ضد حمله و اعلام یک ضربه ایستگاهی و اخراج حسین خیری ترمز داماشی‌ها را کشید.


ضربه ایستگاهی فجری‌ها درنهایت منجر به گل دوم توسط آرام عباسی شده و دیدار دو تیم در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان خاتمه یافت.


پسران شهر باران در دومین هفته متوالی تن به شکست داده و برای کسب نخستین امتیاز بایستی چشم‌انتظار هفته سوم و دیدار مقابل استقلال ملاثانی بمانند.

انتهای پیام/

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *