شنبه , 8 اردیبهشت 1403 - 8:53 بعد از ظهر

چک متقاضی خرید داماش برگشت خورد!

به‌رغم فرجه پنج‌روزه از سوی ناصر زحمتکش به بهاروند، متقاضی خرید باشگاه داماش، نخستین چک بهاروند برگشت‌خورده و احتمالاً معامله خرید باشگاه داماش کنسل شود.

به گزارش داماش یار، پیمان بهاروندی با پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان به‌عنوان وجه التزام، به‌عنوان بهره‌بردار به‌طور موقت امور باشگاه داماش گیلان را برعهده‌گرفته و قرار بر پرداخت مبلغ خرید باشگاه در طی سه فقره چک شد.

سررسید نخستین چک پرداختی به مبلغ شش میلیارد و پانصد میلیون تومان به تاریخ چهارم مرداد‌ماه بوده است که طبق شنیده‌ها به دلیل مشخص نبودن صورتحساب و بدهی‌های گذشته داماش این چک نگه‌داشته شد.

طبق آخرین استعلام گرفته‌شده، ناصر زحمتکش در تاریخ ۳۱ تیرماه ۱۴۰۲ بدهی روز باشگاه داماش گیلان را از مراجع قانونی اخذ کرده و این باشگاه تنها مبلغ یک‌صد و سی‌ونه میلیون تومان بدهی دارد.

بدین ترتیب پس از فرجه پنج‌روزه به بهاروند، چک وی توسط زحمتکش برگشت زده‌شده و احتمالاً واگذاری باشگاه به این متقاضی خرید کنسل شود.

طبق شنیده‌ها تا پایان هفته تکلیف مالکیت باشگاه داماش گیلان مشخص می‌شود و باید منتظر ماند و دید زحمتکش و بهاروند مجدداً به میز مذاکره بازخواهند گشت یا معامله خاتمه پیدا می‌کند!

ناصر زحمتکش در گفت‌و‌گو با خبرنگار داماش یار، برگشت خوردن چک بهاروند را تائید کرد.

خبرنگار: میثم ضابطی

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

آریو ۲ – ۰ داماش گیلان؛ همان همیشگی!

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل آریو اسلامشهر تن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *