چهارشنبه , 5 اردیبهشت 1403 - 3:55 قبل از ظهر

داماش گیلان پیروز نبرد حساس شمال و جنوب

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری یک بر صفر در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل شاهین بوشهر به پلی‌آف صعود به لیگ دسته یک راه پیدا کرد.

به گزارش داماش یار، با توجه به این‌که این دیدار آخرین بازی این دو تیم در این رقابت‌هاست، برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است. برای داماش گیلان، این بازی به‌عنوان یک فرصت برای صعود به پلی‌آف صعود به لیگ یک ایران است، درحالی‌که برای شاهین بوشهر، این بازی به‌عنوان یک فرصت برای حفظ سهمیه‌اش در لیگ دسته دوم است.

در دیدار قبلی این دو تیم در لیگ، داماش گیلان با نتیجه دو بر صفر مقابل شاهین بوشهر پیروز شد؛ اما به دلیل اهمیت بسیار بالای این دیدار، هیچ تیمی نمی‌تواند به‌راحتی پیروز شود و حتی یک اشتباه می‌تواند درنهایت باعث شکست تیمی شود.

داماش گیلان به سرمربیگری فرشاد پیوس با ترکیب میلاد پورقلی، علیرضا امیرخانی، سیامک علیزاده، حسین خیری، محمد رستمی، پژمان نجات، علی مصطفایی، سعید طالبی، سجاد قلی بیگی، سید علی یحیی زاده، الیاس صالحی وارد زمین شد.

پسران شهر باران موفق شدند با تک‌گل دقیقه ۱۵ حسین خیری مقابل شاهین بوشهر به برتری دست پیداکرده و به پلی‌آف صعود به رقابت‌های لیگ دسته یک راه پیدا کنند.

در سوی مقابل، شاهین بوشهر علی‌رغم شکست مقابل داماش گیلان با توجه به شکست تیم کیان سام بابل موفق شد سهمیه بوشهر را در لیگ دسته دوم حفظ کند.

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *