جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 9:13 بعد از ظهر

برکناری آقازاده از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان

مهدی آقازاده طی حکمی از سوی ناصر زحمتکش از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان برکنار شد.

به گزارش داماش یار، صبح امروز (پنجشنبه) مهدی آقازاده با انتشار متنی در صفحه شخصی خود (در رسانه اجتماعی اینستاگرام) خبر از استعفا از مدیرعاملی باشگاه داماش گیلان داد.

ناصر زحمتکش، مالک باشگاه داماش گیلان تنها دقایقی پس از انتشار استعفانامه آقازاده، با انتشار نامه‌ای به تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه و ارسال رونوشتی از این نامه به داماش یار، استعفای آقازاده را تکذیب کرده و خبر از برکناری وی داد.

اختلافات مهدی آقازاده و ناصر زحمتکش درحالی‌که تنها چهار هفته به پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم باقی‌مانده به اوج خود رسیده و سبب شد زحمتکش حکم به برکناری آقازاده دهد.

برکناری آقازاده در حالی رقم خورده که طبق شنیده‌ها، مهدی آقازاده نقش پررنگی در پذیرش مالکیت باشگاه داماش گیلان توسط زحمتکش ایفا کرده و معرف مالک فعلی داماش به جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بوده است.

طبق شنیده‌ها، مبلغی حدود 17 میلیارد تومان در فصل جاری در باشگاه داماش گیلان توسط مالک فعلی این باشگاه هزینه شده است.

گفتنی است، داماش گیلان با کسب ۳۹ امتیاز در مکان دوم جدول لیگ دسته دوم گروه «ب» این رقابت‌ها ایستاده است و در چهار دیدار باقی‌مانده به ترتیب در رشت به مصاف شهدای بابلسر، در ماهشهر به مصاف شهرداری ماهشهر، در خانه به مصاف شهید قندی یزد و درنهایت در هفته پایانی در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می‌رود.

خبرنگار: میثم ضابطی

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *