شنبه , 1 اردیبهشت 1403 - 3:42 بعد از ظهر

داماش گیلان پیش به‌سوی صدر جدول

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری دو بر یک در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم مقابل نفت و گاز گچساران یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شد.

به گزارش داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و نفت و گاز گچساران در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم از گروه «ب» این رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان اکبر میثاقیان در تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب اشکان توانا، محمد طالبی، علیرضا امیرخانی، سعید دلاور، بهتاش میثاقیان، سیامک علیزاده، محمد رستمی، علی مصطفایی، احسان محروقی، نصرالله درفشی و الیاس صالحی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل شاگردان داریوش هرمزی در تیم نفت و گاز گچساران با ترکیب امیرمقداد مالکی، سیدایوب چمن، عارف غلامپور، مصدق دریس، سهیل دلفیه فرد، خیرالله ویسی آرا، سعید کریمی، جلیل پناهی، مهدی دلاورزاده، احمد داغری، جواد جوکار به میدان رفتند.

دیدار دو تیم با حملات تیم میهمان آغاز شد و این شاگردان داریوش هرمزی بودند که مزد حملات خود را در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه نخست گرفتند و با گل جلیل پناهی از میزبان پیش افتادند.

گل میهمان بدل به شوکی برای داماشی‌ها شد؛ شاگردان میثاقیان برشدت حملات خود افزودند و خطای مدافع حریف بر روی درفشی یک پنالتی برای داماش به ارمغان آورد. اعتراض کادر فنی و بازیکنان نفت و گاز گچساران به این پنالتی باعث توقف چنددقیقه‌ای مسابقه شد.

حاشیه‌سازی نفت و گازی‌ها سبب شد داور مسابقه امیرمقداد مالکی، سنگربان میهمان را با کارت زرد جریمه کند، در ادامه و با وقت‌کشی سنگربان جنجالی، داور مسابقه مجاب به اخراج مالکی شد تا تیم حریف در دقیقه ۲۷ مسابقه با اخراج گلرش مواجه شود.

با حضور سنگربان دوم در ترکیب تیم میهمان و ایستادن سیامک علیزاده پشت ضربه پنالتی، نفس‌ها در سینه هواداران داماشی به شمارش افتاد ولی هافبک داماش بامهارت هر چه تمام‌تر گل تساوی را به ثمر رساند. نیمه نخست با تساوی یک‌بریک خاتمه یافت.

داماش گیلان در نیمه دوم نیز دست از حمله نکشید و درفشی ستاره میدان موفق شد گل دوم داماش و برتری لاجوردی پوشان شهر باران را به ثمر برساند.

دیدار دو تیم با برتری دو بر یک داماش گیلان خاتمه یافت و پسران شهر باران با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم ایستاد.

گفتنی است، در پایان هفته هفتم تیم شهرداری نوشهر با کسب ۱۶ امتیاز (سه امتیاز اختلاف نسبت به داماش گیلان) در صدر جدول ایستاد.

خبرنگار: نفیسه آذرهوش

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *