جمعه , 7 اردیبهشت 1403 - 4:51 بعد از ظهر

میثاقیان: اعتقادی به جام حذفی ندارم/ هدف داماش گیلان صعود به لیگ دسته اول است

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه نبایستی توقع قهرمانی در دو جبهه جام حذفی و لیگ را به وجود بیاوریم، گفت: هدف داماش صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول بوده و جام حذفی برایمان از اهمیت کمتری برخوردار است.

به گزارش داماش یار، اکبر میثاقیان با اشاره به اینکه انتظارات از داماش گیلان در جام حذفی بایستی منطقی باشد، اظهار داشت: هدف داماش در فصل جاری صعود از رقابت‌های لیگ دسته دوم به لیگ یک است و به همین دلیل در جام حذفی هدفمان قهرمانی نیست. لیگ دسته دوم بسیار سنگین بوده و به همین دلیل نمی‌توانیم در جام حذفی برای قهرمانی جنگیده و اعتقادی به جام حذفی ندارم.

وی با بیان اینکه تفاوتی بین بازیکنانی که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و بازیکنان نیمکت نشین وجود ندارد و در داماش اصطلاحاً بازیکنی به نام ذخیره وجود ندارد، افزود: در دیدار جام حذفی از بازیکنان جوان‌تر و بازیکنانی که کمتر در لیگ فرصت میدان پیدا کردند استفاده کردیم و این بازیکنان به‌خوبی کیفیت خود را نشان دادند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه تنها پنج روز فرصت ریکاوری و تمرین تا بازی بعدی مقابل نفت و گچساران وجود دارد، گفت: برای صعود چاره‌ای جز پیروزی در تمامی دیدارها نداریم و مقابل تیم مدعی گچساران برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم.

گفتنی است، تیم فوتبال داماش گیلان روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف تیم مدعی نفت و گاز گچساران می‌رود. داماشی‌ها در پایان هفته ششم با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول و نفت و گاز گچساران با کسب ۱۳ امتیاز در مکان دوم جدول ایستاده‌اند.

انتهای پیام/۱۳۱

 

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *