پنجشنبه , 6 اردیبهشت 1403 - 8:45 بعد از ظهر

میثاقیان: با هدف پیشروی در جدول و کسب سه امتیاز به مصاف شهدای رزکان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه شهرداری بندرعباس رقیب قابل‌احترام و سرسختی بوده، گفت: هفته آتی برای کسب سه امتیاز به مصاف شهدای رزکان رفته و می‌خواهیم به صعودمان در جدول ادامه دهیم.

به گزارش داماش یار، اکبر میثاقیان در پایان دیدار مقابل شهرداری بندرعباس در گفت‌وگویی با مازیار اصغرزاده با اشاره به پیروزی مقابل رقیبی بندری اظهار کرد: دیدار مقابل شهرداری بندرعباس سخت‌ترین دیدارمان تا بدین جای فصل بوده و فوتبال خوبی انجام از سوی میهمان شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه داماش گیلان نسبت به دیدارهای قبلی نمایش دل‌چسب‌تری ارائه داد، تصریح کرد: بازیکنان فرمان‌ها و دستورات تاکتیکی را به‌خوبی در زمین مسابقه پیاده کرده و مقابل شهرداری بندرعباس محکوم‌به پیروزی بودیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه داماش برای پیشرفت نیاز به زمان دارد، گفت: تفاوت چندانی بین بازیکنان ذخیره و اصلی وجود ندارد و تمامی بازیکنان متحد و همدل هستند.

میثاقیان با اشاره به اینکه داماش گیلان در تمامی دیدارها برای برد به میدان می‌رود، خاطرنشان کرد: هفته آتی در دیداری سخت مقابل شهدای رزکان کرج برای کسب سه امتیاز به میدان رفته و می‌خواهیم به صعودمان در جدول ادامه دهیم.

عکس: مبین جعفرپور

انتهای پیام/۱۳۱

مطلب پیشنهادی

داماش 0-0 چادرملو؛ تساوی در روزی که موقعیت‌شناس نبودیم!

تیم فوتبال داماش گیلان در روزی که چهره متفاوتی در وقت‌های اضافی نیمه دوم از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *